[RX 470] Meegeleverde Adapters

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Coretteket
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06-08-2022
Mij vraag
Ik ben van plan om een vrij budget systeempje in elkaar te draaien. Bij zo'n budget zit natuurlijk geen dure monitor. Door een tegenvallertje is mijn budget voor een monitor ~90€. Op zich zijn die monitoren er wel, maar zijn de aansluitingen of VGA of DVI-D. Mijn vraag is zitten er bij de RX 470 een adapter voor die twee? Want adapters in de pricewatch zijn al snel 20€.

Relevante software en hardware die ik gebruik
RX 470
Goedkope monitor (nog niet gekozen)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De RX 480 heeft als aansluitingen 3 DisplayPorts en 1 HDMI. Ik ga er van uit dat de RX 470 dezelfde heeft.

Verder lees ik niks over meegeleverde adapters.

[ Voor 3% gewijzigd door Coretteket op 31-07-2016 11:43 ]

- Coretteket

Beste antwoord (via Coretteket op 31-07-2016 19:01)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:00

MsG

Forumzwerver

Overigens zijn op de legio Chinese websites dat soort adapters helemaal niet zo duur. Daarnaast zou je ook nog kunnen kijken wat je tweedehands hebt voor 90 euro qua scherm.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Alle reacties

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Kijk bij de inhoud van de doos van de rx470? Staat op elke site wel bij wat er in zit...

Acties:
  • Beste antwoord

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:00

MsG

Forumzwerver

Overigens zijn op de legio Chinese websites dat soort adapters helemaal niet zo duur. Daarnaast zou je ook nog kunnen kijken wat je tweedehands hebt voor 90 euro qua scherm.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:01

nelizmastr

Goed wies kapot

Kijk hier maar eens rond, zit vast wat leuks tussen ;)

https://tweakers.net/cate...qKMpMTvVNrEDhZuYpWeka1gIA

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij Deal Extreme kosten die adapertjes 2 euro. Dat is niet zo heel spannend. Grote kans dat je er hier via V&A ook wel de nodige kunt vinden voor een euro en een postzegel.

• Coretteket
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06-08-2022
Iedereen bedankt. Ik had nog niet gedacht aan V&A. En kende de andere opties ook nog niet.

Ik denk dat ik niet voor de Chinese winkeltjes ga. Omdat ik daar de kwaliteit van wantrouw.

Waarschijnlijk ga ik voor een tweedehands monitor in de V&A.

Bedankt!

- Coretteket

Verwijderd

Vanaf een € of 90 heb je een nieuwe monitor met hdmi https://tweakers.net/cate...YguS8xRsopWsrS0VIqtra0FAA
Pagina: 1