Waarom wordt de prijs van de AMD rx 480 kustmatig op 245 gehouden hij zou 220 moeten zijn en moeten we de kaart wel kopen voor deze prijs of gewoon wachten.
Vraag
Alle reacties
Voorraadtekorten zijn één ding, maar dat zou binnenkort opgelost moeten zijn, die fabrieken draaien op volle toeren. Daarnaast ben ik benieuwd naar de bron van je beweringen.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
vraag en aanbod.
Zolang hij goed verkocht wordt voor 245 of meer waarom de kaart dan goedkoper maken.
Zodra iets minder verkocht wordt dan wordt het vanzelf goedkoper tot het punt dat er verlies wordt geleden en dan stoppen met de productie.
Dit geld voor alle producten (99.9%)
Zolang hij goed verkocht wordt voor 245 of meer waarom de kaart dan goedkoper maken.
Zodra iets minder verkocht wordt dan wordt het vanzelf goedkoper tot het punt dat er verlies wordt geleden en dan stoppen met de productie.
Dit geld voor alle producten (99.9%)
Waar ik vandaan haal dat hij 220 hoor te zijn is door te kijken in landen om ons heen en dit was ook de prijs waar hij hier mee in de markt gezet is. Kan je ook zien als je kijkt naar de prijs history. Maar jij houd er van om te veel te betalen misschien of werkt gewoon voor de firma die het verkoopt misschien?
[ Voor 21% gewijzigd door DanceTweety op 31-07-2016 11:25 ]
Verwijderd
BTW verschillen, vraag en aanbod, etc...
Niets houd je tegen om dat ding uit Duitsland te laten komen. Sommige zaken zijn in NL nu eenmaal duurder. Sommige weer goedkoper. Neem HD's bijvoorbeeld.
edit,
is het nu echt nodig om iemand van partijdigheid te gaan beschuldigen?
Niets houd je tegen om dat ding uit Duitsland te laten komen. Sommige zaken zijn in NL nu eenmaal duurder. Sommige weer goedkoper. Neem HD's bijvoorbeeld.
edit,
is het nu echt nodig om iemand van partijdigheid te gaan beschuldigen?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2016 11:27 ]
Verzend kosten uit ander landen is wat mij tegen houd om ze daar te kopen.
Duitsland kan ook voor 8 euro verzendkosten. Engeland hoeft ook niet zo duur volgens mij. Hangt van de winkel en verzendboer af.DanceTweety schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:27:
Verzend kosten uit ander landen is wat mij tegen houd om ze daar te kopen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Het antwoord is hier al meerdere keren gegeven, het is een normaal verschijnsel van vraag en aanbod. En zoveel goedkoper zijn de buurlanden niet hoor, in ieder geval niet met de RX 480 8GB, zie ook dit overzicht (en de post van Anergos eronder). Met een goedkoopste prijs van 275 euro zit Nederland vrijwel gelijk met de buurlanden (alleen Frankrijk is goedkoper) en is Nederland nog vrij goedkoop vergeleken met landen in Oost Europa. Omgerekend, met belastingen e.d., betaal je in Amerika ook €263 voor een RX 480 8GB. Het is wat goedkoper, maar slechts ongeveer een tientje vergeleken met Nederland.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
220 was alleen voor de 4GB versie, en aangezien dat teruggeflashte 8GB kaarten waren zijn er daar niet zo veel van geproduceerd. 245 versie is ook out of stock.
Misschien de volgende keer een beetje beter opletten voor je dit soort ongein gaat posten.
Misschien de volgende keer een beetje beter opletten voor je dit soort ongein gaat posten.
DanceTweety schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:23:
Maar jij houd er van om te veel te betalen misschien of werkt gewoon voor de firma die het verkoopt misschien?
[ Voor 3% gewijzigd door haarbal op 31-07-2016 11:51 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Goed, het nut van dit topic ontgaat me eerlijk gezegd volkomen. Ook mis ik eigen inzet, uitzoekwerk en reacties als DanceTweety in "Prijs van de AMD rx 480 kustmatig op 245 gehouden" werken ook niet positief. Al met al voldoende reden om dit topic maar af te kappen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.