probleem met game account activatie pandikey xbox one

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Hoi

Gisteren had ik zin om overwatch te kopen, maar natuurlijk moest dit zo goedkoop mogelijk :-(

Ik kwam uit bij Pandikey.

Bestelling ging prima. Zou geen key krijgen maar een outlook account dat ik kan gebruiken om een xbox live profiel aan te maken.

Netjes ontvangen en wachtwoord lijkt te kloppen, maar nu zegt de xbox bij het inloggen dat ik een verificatiecode moet invoeren.Deze sturen ze dan naar het betreffende outlook adres.

Dus ik naar outlook.com om in te loggen en dan krijg ik daar weer dat ze een code sturen naar mijn secundaire email adres, maar pandikey heeft daar een mailnesia.com adres voor gebruikt en daarop kan ik niet inloggen ????

Dus alles komt netjes binnen , maar door overdreven veiligheidsmaatregelen van microsoft zit ik nu vast?

Iemand hier ervaring mee? Of weet iemand hoe mailnesia.com werkt / kunt inloggen? Het mailnest adres is exact hetzelfde als het outlook adres dat ik kreeg.

Hoop dat iemand de vraag begrijpt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Aha ik ben er al achter denk ik. mailnesia.com is een mailprovider waar je niet hoeft in te loggen met pw. dus hoefde alleen mijn mailnesia mailadres in te vullen (die kreeg ik netjes mee gestuurd van pandikey ) en daar vond ik de verificatiecode.

Overwatch is nu aan het installeren. als het werkt, heb ik de game voor 25 euro maar dan wel met een alternatief live account. ik laat nog wel even weten of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt dat MS te veel met veiligheid bezig is terwijl jij een account gekocht hebt, wat tegen de tos van MS is. Kennelijk zijn ze nog niet genoeg met veiligheid bezig. :+

Wat houdt de seller van jouw account tegen om je account wachtwoord te resetten en opnieuw te verkopen? Je kunt op deze manier gekochte spellen zo kwijt raken.

Ik raad je aan het wachtwoord van Outlook te wijzigen en de secundaire email te wisselen met eentje die jij hebt aangemaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49

BM

Moderator Spielerij
Het is dat je er al uit bent, maar dit is niet de bedoeling. Je hebt nu 'gewoon' een xbox live account gekocht, iets wat MS niet toestaat, en waar wij dus ook geen hulp bij gaan bieden. Hoe dan ook, deze gaat verder dicht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.