Vergelijkingsite voor auto onderdelen, cross reference zoeke

Pagina: 1
Acties:
  • 531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in het verleden gebruik gemaakt van de website yoyoparts.com, helaas nu niet meer actief.

Als ik hier een artikelcode invoerde.

Of dit nu een Bosch, Volvo, Mercedes, Moog, Febi of welk nummer dan ook invoerde kreeg ik een cross-reference lijst met alle merken en hun nummers die identiek waren aan mijn zoekopdracht.

Dus als ik bijvoorbeeld op een Volvo nummer zocht voor een remschijf dan kreeg ik van Bosch, Brembo, ATE etc het juiste nummer.

Deze website kwam ook redelijk bovenaan in de google hits als ik op een artikel zocht. Maar nu ben ik tot in pagina 20 gegaan maar nog niks vergelijkbaars gevonden.

Iemand ene alternatief hiervoor, was toch wel heel fijn.

Afbeeldingslocatie: https://img.sur.ly/thumbnails/620x343/y/yoyoparts.com.png
Zo zag de hoofdpagina eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo te zien zijn ze van naam veranderd naar yoyopart.com, opgelost haha. Even mijn favorieten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:54
Erg handig zo'n site, alleen als ik een bmw nummer op zoek krijg ik een 404. Tevens is het een chinese site? Is er niet een Europese soorgenoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Die site gebruikt http://www.autopartoo.com/ kun je ook rechtstreeks naartoe gaan.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoek functie werkte ook niet op autopartoo en daar werkt die nu weer, dus idd yoyopart maakt gebruik van de autopartoo zoekfunctie.

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericbarg
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18-03-2024
*knip* spam

[ Voor 92% gewijzigd door Touchdomex op 18-03-2024 10:15 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.