Mijn vraag:
Ik heb vandaag de Gembird WNP-RP-002-W wifi repeater aangeschaft.
Hij werkt prima, echter heb ik wel 2 vragen:
1. Er stond (vanuit de doos) een firmware van 2015 op, ik heb op de site (http://www.gembird.nl/item.aspx?id=7920&op=finder) de "nieuwste" gedownload.
Echter staat er nu 2014, dus het lijkt erop dat er nu een oudere firmware opstaat.
Ik dacht juist een nieuwere te krijgen.
Weet iemand hoe dat precies zit?
2. Bij Administration --> Statistics staat er:
Interface Packets Sent Packets Received
Wireless LAN 24 970
Ethernet LAN 504 0
Echter blijft bij Ethernet LAN bij Packets Received (ondanks refreshen) altijd 0 staan.
De rest loopt wel op.
Kan dit kloppen?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb hem al gereset naar de fabrieksinstellingen maar zoals verwacht daarmee niet de "oude" firmware terug gekregen.
Bij de eerste firmware (van 2015) was ook het probleem wat bij vraag 2 staat (daarom ook firmware update geprobeerd).
Ik heb Gembird al gemaild maar ik dacht misschien zijn hier gebruikers die ook dit apparaat hebben en die het even willen/kunnen testen hoe dit bij hun is.
Ik heb vandaag de Gembird WNP-RP-002-W wifi repeater aangeschaft.
Hij werkt prima, echter heb ik wel 2 vragen:
1. Er stond (vanuit de doos) een firmware van 2015 op, ik heb op de site (http://www.gembird.nl/item.aspx?id=7920&op=finder) de "nieuwste" gedownload.
Echter staat er nu 2014, dus het lijkt erop dat er nu een oudere firmware opstaat.
Ik dacht juist een nieuwere te krijgen.
Weet iemand hoe dat precies zit?
2. Bij Administration --> Statistics staat er:
Interface Packets Sent Packets Received
Wireless LAN 24 970
Ethernet LAN 504 0
Echter blijft bij Ethernet LAN bij Packets Received (ondanks refreshen) altijd 0 staan.
De rest loopt wel op.
Kan dit kloppen?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb hem al gereset naar de fabrieksinstellingen maar zoals verwacht daarmee niet de "oude" firmware terug gekregen.
Bij de eerste firmware (van 2015) was ook het probleem wat bij vraag 2 staat (daarom ook firmware update geprobeerd).
Ik heb Gembird al gemaild maar ik dacht misschien zijn hier gebruikers die ook dit apparaat hebben en die het even willen/kunnen testen hoe dit bij hun is.
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl