Toon posts:

Hoe verwijder ik oude NIC in Winroute Interface ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Yups hoe verwijder ik adapters in winroute Interface Table!!!! het zijn namelijk de oude adapters(NIC''s) die nog in de list staan en waardoor het fout gaat !!!!
thanks !!!!! >:)

Verwijderd

Settings -> Advanced -> Interface Maintenance

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.spekschoor/nics.jpg

T-Rob

Verwijderd

Topicstarter
ok cool vraag erop volgend is waarom ziet hij automatisch het tweede NIC niet?? ik heb nbamelijk twee 3 com kaarten (3c900b-TPO) erin gezet. Eentje naar de Kabel (chello) toe en de andere naar mijn laptop. Ik heb alles al gevolgd wat op de lijst staat van de winroute site ...ben er al 10 dagen mee bezig maar krijg het nog steeds niet te praat....HELp...

Verwijderd

Heb je ook al een kale herinstallatie geprobeerd. Windows er opnieuw op + Winroute....dan zou het sowieso moeten werken.!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Alleen WinRoute ff deinstallen en weer installen hielp bij mij bijna altijd. (Na de de-installatie en de reboot wel eerst even nog de winroute map in "Program Files" trashen voordat je weer installeert, blijft namelijk nog wat *.ini shit staan...)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Draai je toevallig Windows 2000. Ik had hetzelde probleem, het lukte mij niet om winroute goed werkend te krijgen. Een van de twee 3com kaartjes vervolgens voor een realtek omgewisseld en het werkte ineens als een trein.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 27 juni 2001 14:09 schreef bolluh het volgende:
Draai je toevallig Windows 2000. Ik had hetzelde probleem, het lukte mij niet om winroute goed werkend te krijgen. Een van de twee 3com kaartjes vervolgens voor een realtek omgewisseld en het werkte ineens als een trein.
HMz. Ik heb Win2k en twee 3com Nics. Gisteren nog werkend gemaakt.

;)

Aannames zijn fataal.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Win2k realtek en farallon en gister ook werkend gemaakt.

Zelfde dag gehad als Game Over :)

There is no art to find the minds construction in the face

Pagina: 1