abonnee worden

Pagina: 1
Acties:
  • 577 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsniper
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-04-2023
Ik het besloten om abonnee te worden bij tweakers.
Dus ik heb alles netjes ingevuld het juiste abonnement aangeduid en dan de betaling.
De betaling moet via visa dus het heeft een elektrische bevestiging nodig en het er goed op gelet dat het juist was. Na de code te hebben ingevuld krijg ik in eens op de site een fout melding dat het mislukt is (2 maal geprobeerd zelfs)

Weet er iemand of er hier al meerdere meldingen van zijn geweest dat het niet lukte?
Normaal is dat via een beveiligde site en kan zo iets niet mislukken ok zit er helemaal naast nu?

Groetjes Blindsniper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:25
Even geen Visa- of MasterCard-betalingen mogelijk

Er is een probleem geweest bij de afhandeling van creditcardbetalingen. We doorlopen nu een nieuwe aanmeldprocedure, want dat was de enige mogelijkheid om de zaak weer aan de praat te krijgen. Tot die tijd is het helaas tijdelijk niet mogelijk om met je creditcard te betalen. Onze excuses voor het ongemak, we werken aan een spoedig herstel.
Je kunt gebruik maken van Paypal om met credit card te betalen.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
blindsniper schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:20:
Ik het besloten om abonnee te worden bij tweakers.
Dus ik heb alles netjes ingevuld het juiste abonnement aangeduid en dan de betaling.
De betaling moet via visa dus het heeft een elektrische bevestiging nodig en het er goed op gelet dat het juist was. Na de code te hebben ingevuld krijg ik in eens op de site een fout melding dat het mislukt is (2 maal geprobeerd zelfs)
Onze excuses, betalingen met Visa en Mastercard zijn helaas tijdelijk niet mogelijk. We werken aan een oplossing, maar ik heb geen idee wanneer dat klaar is. Inderdaad kun je via Paypal wel met Visa/MC betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
zeef schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:27:
[...]

Onze excuses, betalingen met Visa en Mastercard zijn helaas tijdelijk niet mogelijk. We werken aan een oplossing, maar ik heb geen idee wanneer dat klaar is. Inderdaad kun je via Paypal wel met Visa/MC betalen.
Is het niet verstandig de Visa/Mastercard optie dan even weg te halen om verwarring te voorkomen? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
DennusB schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Is het niet verstandig de Visa/Mastercard optie dan even weg te halen om verwarring te voorkomen? :P
Ja, ware het niet dat er vanwege de ontwikkeling van automatische incasso een codefreeze op de aboshop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsniper
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-04-2023
Ok bedankt voor de reacties dan zal ik straks men paypal acount nog eens van onder het stof halen

Mag trouwens gesloten worden nu

[ Voor 15% gewijzigd door blindsniper op 31-07-2016 14:26 . Reden: Aanpassen bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
U vraagt, wij sluiten. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.