Mijn vraag
Hoe kan het dat mijn csrss.exe read blijft oplopen onder taakbeheer? Het vreemde is ook, het gebeurt enkel bij muis bewegingen. Ander staat 'ie stil.
Op het moment staat de I/O read op 1,2 Gb.

Het is mij onbekend sinds wanneer dit gebeurt, het is mij pas vandaag voor het eerst opgevallen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7 64 bit Ultimate in combinatie met een Razer Abyssus 2014 en de daarbij behorende software, Razer Synapse.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Ikzelf dacht eerst aan iets van malware o.i.d. dus inmiddels verschillende scans gedraaid van HitmanPro, MBAM en Adwcleaner. Geen van allen vond iets opmerkelijks.
-De software van Razer uitschakelen heeft ook niets uitgemaakt.
-Zodra ik mijn PC herstart begint die weer opnieuw met oplopen bij iedere beweging
Edit
Het volgende heb ik nog geprobeerd sinds het aanmaken van deze post:
-Nieuw Windows profiel aangemaakt
-HDD test gedraaid, niets afwijkends gevonden.
-Probleem doet zich ook voor in veilige modus.
Hoe kan het dat mijn csrss.exe read blijft oplopen onder taakbeheer? Het vreemde is ook, het gebeurt enkel bij muis bewegingen. Ander staat 'ie stil.
Op het moment staat de I/O read op 1,2 Gb.

Het is mij onbekend sinds wanneer dit gebeurt, het is mij pas vandaag voor het eerst opgevallen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7 64 bit Ultimate in combinatie met een Razer Abyssus 2014 en de daarbij behorende software, Razer Synapse.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Ikzelf dacht eerst aan iets van malware o.i.d. dus inmiddels verschillende scans gedraaid van HitmanPro, MBAM en Adwcleaner. Geen van allen vond iets opmerkelijks.
-De software van Razer uitschakelen heeft ook niets uitgemaakt.
-Zodra ik mijn PC herstart begint die weer opnieuw met oplopen bij iedere beweging
Edit
Het volgende heb ik nog geprobeerd sinds het aanmaken van deze post:
-Nieuw Windows profiel aangemaakt
-HDD test gedraaid, niets afwijkends gevonden.
-Probleem doet zich ook voor in veilige modus.
[ Voor 10% gewijzigd door Dynaw op 31-07-2016 23:05 ]