Toon posts:

Windows 7 naar 10 naar 7 en weer...

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gister avond heb ik last minute nog even de upgrade naar windows 10 gedaan. Alles duurde even en na de installatie had ik geen geluid en de gpu drivers moesten opnieuw.

Dit had ik opgelost en ook heb ik counter strike gestart opbde gpu te testen.

Echter net heb ik geprobeerd just cause 3 te starten en het gaf een nieuwe error voor de server. Uit spontane reactie heb ik de upgrade terug gegooit naar 7 en ik zag staan dat naar 10 altijd nog mogelijk is.

Maar is dit ook zo? Kan ik na een rollback weer terug naar 10 zonder een licentie te kopen?

Just cause 3 werkte namelijk in 7 ook niet zoals eerst en dit bleek simpel weer op te lossen en ook het moederboard gaf in windows 10 de qcode 40 aan ipv AO... Is dit ook op te lossen?

Ik ben echt in lichte paniek doordat ik niks online kan vinden over terug naar 10 naar een rollback

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar WOS want dit heeft weinig met hardware te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:50
Gewoon proberen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 22:13

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en probeer het dan nogmaals....

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Dit topic is gesloten.