Correct me if this is the wrong forum. 
Ik heb dus nu sinds kort een MP3 CDspeler (Jazzpiper MCD650A) en (mp3)cd's branden en afspelen gaat allemaal prima. Maar de volgorde waarin ze worden afgespeeld klopt niet met de volgorde die op de cd staat. Ook als ik m in de computer doe dan staat de playlist wel in de goede volgorde. Ik heb al in de handleiding gekeken hoe dit zou kunnen komen en daar staat:
Ik heb dus nu sinds kort een MP3 CDspeler (Jazzpiper MCD650A) en (mp3)cd's branden en afspelen gaat allemaal prima. Maar de volgorde waarin ze worden afgespeeld klopt niet met de volgorde die op de cd staat. Ook als ik m in de computer doe dan staat de playlist wel in de goede volgorde. Ik heb al in de handleiding gekeken hoe dit zou kunnen komen en daar staat:
Hmm hoe kan ik dit dus voorkomen of in een volgorde zetten zo dat hij ze niet zelf in een volgorde gaat zetten? Zijn daar misschien programma's voor??? Of kan het anders???While playing MP3 discs, please note that the sequence of tracks sometimes are not from center to edge. In order to reduce the movement of lens, the player will rearrange tracks