[Windows 10] Gebruik LabelWriter 400: kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Kan ik mijn Dymo LabelWriter 400 gebruiken met Windows 10

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 13:17
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

We kunnen hier nogal weinig mee. Het is bij openen van een topic natuurlijk de bedoeling dat je relevante teksten op de ... invult ;) Je bent nieuw dus ik zal niet meteen het topic sluiten (maar wel de topictitel wat aanvullen zodat ook Windows 10 er wordt genoemd: een belangrijk deel van de vraag).

Dus: waar loop je vast, wat lukt niet, wat zijn relevante foutmeldingen, wat heb je geprobeerd het te laten werken?

Het ding wordt al jaren niet meer verkocht dus je zult de vraag naar ik aanneem niet stellen voorafgaand aan kopen (en zo wel: vraag het ook de verkoper). Dan is gewoon proberen het makkelijkste.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort werk ik met het besturingssysteem Windows 10,daarvoor werkte ik met het besturingssysteem Windows 8.1 waar mijn Dymo LabelWriter 400 prima op werkte maar nu niet meer,is hier nog iets aan te doen ?
Met vriendelijke groeten,

Henk Spa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 13:17
Heb je al geprobeert de laatste drivers te downloaden van de dymo site? Hoe gebruik je de printer? Als het via een webinterface is moet je even de beta drivers daarvoor downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:13
Er is via [google=Dymo LabelWriter 400] een artikel te vinden van Tim de Hoog met een link naar een mogelijke oplossing voor het gebruik van deze labelwriter op Windows 10.

(Let op deze persoon heeft een Dymo LabelWriter 450 en geen 400).

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Pagina: 1