Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dois
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-12-2020
Ik heb een erg leuk en uniek idee dat ik graag wil verkopen. Dit doe ik omdat ik begrepen heb dat bedrijven miljoenen kunnen betalen voor een goede app/programma, dus zoek ik programmeurs die mijn idee tot leven willen brengen, waarna we het verkopen.
Indien je van mening bent dat het beter niet verkocht moet worden, dat we het houden, dan kunnen we samenwerken. Reageer aub indien je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:12
Dois schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:33:
Ik heb een erg leuk en uniek idee dat ik graag wil verkopen. Dit doe ik omdat ik begrepen heb dat bedrijven miljoenen kunnenbetalen voor een goede app/programma, dus zoek ik programmeurs die mijn idee tot leven willen brengen, waarna we het verkopen.
Indien je van mening bent dat het beter niet verkocht moet worden, dat we het houden, dan kunnen we samenwerken. Reageer aub indien je interesse hebt.
de nadruk zit wel bij kunnen in dit geval. Tevens betalen ze meestal voor het idee/userbase. Maar wie niet waagt ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er zijn ook schilderijen die voor miljoenen weg gaan. Er zijn er een miljoen keer zoveel die amper gratis kunnen worden weggegeven. Wordt niet te snel te enthousiast ;)

Maar goed: mogelijk heb je Het algemeen beleid #verbodenspam nog niet gelezen. GoT is niet bedoeld voor dergelijke werving: daarom wordt dit topic gesloten.

offtopic:
Ik zie dat je een tweede account had aangemaakt, ik zal die account ook sluiten: 1 is zat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.