Mijn zoontje heeft op een laptop zijn local account omgezet naar een microsoft account door een MS account aan te maken in in van de MS applicaties die gepushed worden in windows 10. (ik denk groove music).
Daarbij heeft hij niet zijn wachtwoord onthouden.
Het email account is voornaamachternaam@gmail.com
Dat wachtwoord resetten lukt niet omdat microsoft zegt dat dat account niet bestaat.
dat account aanmaken op outlook lukt niet, want het account bestaat (bestond) al.
Ik heb het wachtwoord van voornaamachternaam@gmail.com BIJ GMAIL .
Er is ook een voornaamachternaam@outlook.com gemaakt (geconverteerd van voornaamachter@gmail.com op outlook.com??? vaag?? ). heb ik ook het wachtwoord van.
/Edit: eens een poging gedaan bij MS support. maar die komen niet verder dan te melden dat het 30 dagen duurt voordat ik het @gmaill micorsoft account opnieuw kan aanmaken.
Daarbij heeft hij niet zijn wachtwoord onthouden.
Het email account is voornaamachternaam@gmail.com
Dat wachtwoord resetten lukt niet omdat microsoft zegt dat dat account niet bestaat.
dat account aanmaken op outlook lukt niet, want het account bestaat (bestond) al.
echterThat Microsoft account doesn't exist. Enter a different account or get a new one.
Zijn er nog andere mogelijkheden voor een local administrator om dat account weer terug te converteren naar een local account? Ik kan dus niet meer inloggen op zijn account. Wel op een andere locale beheerder.https://signup.live.com/signup .....bla...
Create account
Microsoft account opens a world of benefits.
voornaamachter@gmail.com is already a Microsoft account. Please try a different email address.
Ik heb het wachtwoord van voornaamachternaam@gmail.com BIJ GMAIL .
Er is ook een voornaamachternaam@outlook.com gemaakt (geconverteerd van voornaamachter@gmail.com op outlook.com??? vaag?? ). heb ik ook het wachtwoord van.
/Edit: eens een poging gedaan bij MS support. maar die komen niet verder dan te melden dat het 30 dagen duurt voordat ik het @gmaill micorsoft account opnieuw kan aanmaken.
[ Voor 20% gewijzigd door leuk_he op 30-07-2016 14:44 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.