Hallo,
Het is tijd voor een nieuwe pc en ik zoek wat hulp om alles goed bij elkaar te krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair gebruik gamen. voornamelijk world of warcraft en civilization achtige games, af en toe iets als skyrim/witcher/darksouls. Typisch gebruik is game op een scherm en twitch/youtube/video op het andere.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca €1250 voor de pc en €800 voor de monitor. enigsinds flexibel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur behalve de monitor. Ik dacht aan een Dell Ultrasharp U3415W of Samsung S34E790C.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-de monitor moet een vesa75/100 mount hebben en max 10kg zonder stand zijn.
-het plan is 3440*1440 + 1920*1200 (huidige) monitor te gaan gebruiken.
-WoW en 4x games zijn cpu intensief dus overclocken.
-grafische kwaliteit in wicther3/darksouls3 is niet het allerbelangrijkste aangezien ik die niet het meeste speel, ik ben bereid daar wat consessies te maken als het het budget significant helpt.
Ga je overklokken?
ja
Wat verwacht je van ons?[i]
-Heb ik een 1070 nodig voor deze resolutie of is een 1060 voorlopig genoeg?
-Werken alle onderdelen samen en zijn ze van goede kwaliteit? met name bij het moederbord zie ik door de bomen het bos niet meer.
-Graag advies met betrekking tot de monitor, dit is een dure aankoop dus ik wil zeker zijn van mijn keuze. Het voornaamste verschil tussen de dell en samsung is IPS vs VA paneel. Of wellicht een ander merk?
Bij voorbaat dank voor alle hulp
Het is tijd voor een nieuwe pc en ik zoek wat hulp om alles goed bij elkaar te krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair gebruik gamen. voornamelijk world of warcraft en civilization achtige games, af en toe iets als skyrim/witcher/darksouls. Typisch gebruik is game op een scherm en twitch/youtube/video op het andere.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca €1250 voor de pc en €800 voor de monitor. enigsinds flexibel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur behalve de monitor. Ik dacht aan een Dell Ultrasharp U3415W of Samsung S34E790C.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 251,- | € 251,- |
| 1 | Asus Z170-A | € 148,50 | € 148,50 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB | € 469,- | € 469,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U3415W Zwart | € 735,95 | € 735,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | XFX XTR 550W | € 83,25 | € 83,25 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,34 | € 86,34 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.047,- | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-de monitor moet een vesa75/100 mount hebben en max 10kg zonder stand zijn.
-het plan is 3440*1440 + 1920*1200 (huidige) monitor te gaan gebruiken.
-WoW en 4x games zijn cpu intensief dus overclocken.
-grafische kwaliteit in wicther3/darksouls3 is niet het allerbelangrijkste aangezien ik die niet het meeste speel, ik ben bereid daar wat consessies te maken als het het budget significant helpt.
Ga je overklokken?
ja
Wat verwacht je van ons?[i]
-Heb ik een 1070 nodig voor deze resolutie of is een 1060 voorlopig genoeg?
-Werken alle onderdelen samen en zijn ze van goede kwaliteit? met name bij het moederbord zie ik door de bomen het bos niet meer.
-Graag advies met betrekking tot de monitor, dit is een dure aankoop dus ik wil zeker zijn van mijn keuze. Het voornaamste verschil tussen de dell en samsung is IPS vs VA paneel. Of wellicht een ander merk?
Bij voorbaat dank voor alle hulp