Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt.Kraken
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 20:01
Beste,

Al voor vele jaren bezit ik momenteel de Logitech S220. Je zou het mogelijk niet zeggen, maar hij heeft altijd voor degelijk geluidskwaliteit gezorgd door de jaren heen, voor zowel film, games en muziek.

Momenteel ben ik echter op een punt geraakt dat ik overweeg een nieuw audiosysteem aan te schaffen voor mijn PC. De redenen hiervoor zijn dat de speakertjes vaak omvallen, verborgen zitten achter mijn schermen omdat ik eigenlijk geen ruimte heb op mijn bureau om de speakers tactisch te plaatsen.

Gisteren kwam ik toevallig de Razer Leviathan 5.1 Soundbar tegen, over het algemeen een goede soundbar, helaas spreken dat recensies hier en daar elkaar tegen, wat overigens voornamelijk de situatie is dat de soundbar wordt gebruikt voor de TV, en niet het gaming systeem.

Graag hoor ik van jullie wat jullie eventuele ervaringen zijn met de Razer Leviathan, of zijn er betere systemen voor hetzelfde geld (bijvoorbeeld de JBL Pulse 2)?

Belangrijke detail: Vanwege het ruimte gebrek momenteel ben ik voornamelijk opzoek naar een soundbar.

Groeten,
Lars