Ik denk erover om een phantom 3 te kopen voor recreatief gebruik met een 1080 camera. Is het mogelijk om deze in de toekomst te upgraden met een 4k camera? De 4k versie is nog vrij prijzig en als beginner heb ik deze resolutie nog niet nodig. Ik heb de vraag gegoogled maar vind hierop geen antwoord.
Ik weet niet zeker of vervangen mogelijk is. Je hebt dacht ik Lightbridge nodig voor 4k (de duurdere modellen hebben twee antennes op de remote).michielvz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:56:
Ik denk erover om een phantom 3 te kopen voor recreatief gebruik met een 1080 camera. Is het mogelijk om deze in de toekomst te upgraden met een 4k camera? De 4k versie is nog vrij prijzig en als beginner heb ik deze resolutie nog niet nodig. Ik heb de vraag gegoogled maar vind hierop geen antwoord.
Ik heb nu een Phantom Standard maar wou dat ik een pro/advanced had gehaald, alleen al voor de afstand.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
De pro en afvangen hebben beide lichtbridge. De pro filmt in 4k. Ik zou nu al tevreden zijn met 1080 maar wil graag de mogelijkheid hebben om te upgraden naar 4k.
De afstand van de standaard is toch prima? Je mag toch niet hoog vliegen en je Drone moet in het zicht zijn. De standaard kan tot 1km als ik het goed heb.
De afstand van de standaard is toch prima? Je mag toch niet hoog vliegen en je Drone moet in het zicht zijn. De standaard kan tot 1km als ik het goed heb.
[ Voor 32% gewijzigd door michielvz op 30-07-2016 00:17 ]
In de praktijk ga je die 1km nooit halen. Max 300m denk ik als alles mee zitmichielvz schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 00:16:
De pro en afvangen hebben beide lichtbridge. De pro filmt in 4k. Ik zou nu al tevreden zijn met 1080 maar wil graag de mogelijkheid hebben om te upgraden naar 4k.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
krijg je dan nog een waarschuwing of ben je ineens de verbinding kwijt?
Er staat wel dat de verbinding slechter wordt, maar als je verbinding verliest is het geen ramp.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Je raakt na goed 500~1000 meter de verbinding kwijt (open veld). Eerst je zicht en dan je besturing of andersom. De Drone vliegt dan wel netjes terug.
Ik zou sowieso voor een advanced of pro gaan. Ik heb er serieus spijt van dat ik dat niet gelijk heb gedaan
.
Ik zou sowieso voor een advanced of pro gaan. Ik heb er serieus spijt van dat ik dat niet gelijk heb gedaan
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Pagina: 1