Functietoetsen MacBook Air werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds de reparatie van de trackpad van mijn macbook air werken de functietoetsen (bovenste rij van het toetsenbord) niet meer. Ik kan hierdoor niet meer met het toetsenbord het volume, de helderheid etc. regelen.

De optie 'Gebruik de toetsen 'F1', 'F2', enzovoort, als standaardfunctietoetsen' heb ik niet aangevinkt staan. Ook heb ik geprobeerd om te resetten met de toetsencombinatie Cmd+Alt+P+R, maar ook dit werkte niet.

Iemand een idee hoe dit kan worden opgelost?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Om welke MacBook Air gaat het hier precies? Werkt het wel als je 'Fn' ingedrukt houdt? Heb je al contact opgenomen met de reparateur?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

nelizmastr

Goed wies kapot

Heb je hem bij een Appleturk laten fixen of een gecertificeerd bedrijf / Apple zelf?

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Laatst online: 18-09 10:52
Als het een officieel toetsenbord is, dan zal de keyboard mapper niet gedraait zijn. Hierbij geeft je aan welk toetsenbord (land) er in zit en daarna werken de bovenste rij toetsen ook pas.

Dit kan voor jou dus 2 dingen betekenen:
1. Bij de officiële Apple (Apple Authorised Service Provider / Apple Premium Service Provider) reparateur zijn ze dit vergeten (slordig!).
2. Hij is niet officieel gerepareerd.

Je kunt 2 dingen doen:
1. Naar een officiële reparateur (https://locate.apple.com/...5.1227478&address=Utrecht ik heb even Utrecht er in gezet aangezien ik niet weet waar je woont en dit midden van het land is).
2. Apple bellen en vragen of zij het of afstand kunnen uitvoeren. 0900-7777703

Je kunt dit namelijk niet zelf uitvoeren. Laat even weten hoe het uiteindelijk is opgelost!

[ Voor 6% gewijzigd door woutertjuh88 op 30-07-2016 10:07 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
woutertjuh88 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:58:
Als het een officieel toetsenbord is, dan zal de keyboard mapper niet gedraait zijn. Hierbij geeft je aan welk toetsenbord (land) er in zit en daarna werken de bovenste rij toetsen ook pas.

Dit kan voor jou dus 2 dingen betekenen:
1. Bij de officiële Apple (Apple Authorised Service Provider / Apple Premium Service Provider) reparateur zijn ze dit vergeten (slordig!).
2. Hij is niet officieel gerepareerd.

Je kunt 2 dingen doen:
1. Naar een officiële reparateur (https://locate.apple.com/...5.1227478&address=Utrecht ik heb even Utrecht er in gezet aangezien ik niet weet waar je woont en dit midden van het land is).
2. Apple bellen en vragen of zij het of afstand kunnen uitvoeren. 0900-7777703

Je kunt dit namelijk niet zelf uitvoeren. Laat even weten hoe het uiteindelijk is opgelost!
Ik heb mijn laptop laten repareren bij CARD Services Zwolle, een officieel apple reparatiebedrijf. Ik ga hen maandag bellen, zal laten weten hoe het opgelost wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Laatst online: 18-09 10:52
Al bericht?

-

Pagina: 1