Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jan.28_2
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik zoek een?
Ik zoek een smartphone liefst zo goedkoop mogelijk voor dagelijks gebruik. Mijn vorige gsm was een samsung ace 4(pricewatch: Samsung Galaxy Ace 4 (4G) Grijs omdat ik geen geld meer heb en ik hem kwijt ben hoop ik dat iemand mijn kan helpen. Als het ongeveer evenveel kan is het ok. Ik heb zelf al wat gezocht naar chinaphones maar ik heb begrepen uit topics dat er veel rommel tussen zit. Als iemand mij er eentje kan linken ben ik je dankbaar

Wat is je budget?
ongeveer rond de 50 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
enkel voor Facebook,surfen,spotify en natuur bellen en sms'n

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gewoon op https://tweakers.net/aanbod/ gaan kijken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

50 euro, jemig, nieuw zou ik dan echt vergeten, dat gaat echt de grootste rommel zijn die je kan vinden.

Zelf zou ik dan tweedehands kijken, al is het zelfs dan lastig, gezien je dan ook of met budget-meuk zit opgescheept, of met een telefoon van jaren oud die vast zit op een verouderd OS, met de nodige risico's.

In de vraag en aanbod staan een Lumia 550 en een Lumia 640 voor 65 euro. Inderdaad, procentueel gezien enorm over budget, maar dan heb je wel gewoon een goede telefoon, die nog jaren mee kan. Allebei draaien ze op W10, en hoewel de release behoorlijk slecht was, is het nu echt een prima OS qua stabiliteit. De dingen die jij noemt kun je er natuurlijk prima mee doen.

Natuurlijk, er staan ook oudere Lumia's in, maar die zullen W10 waarschijnlijk nooit krijgen, en MS heeft WP8.1 echt terzijde geschoven, kijk bijvoorbeeld naar het droppen van Skype support op dat platform.

Als het echt Android moet zijn, dan staan er een paar Moto G's in, een 2013 model en een 2015 model voor 60 euro, dat zijn nog wel kanshebbers als je het mij vraagt, die zijn nog snel genoeg, al zijn updates bij dat soort telefoons natuurlijk altijd afwachten.

Zelf zou ik toch een Lumia pakken, liefst dan de 640, omdat je naar mijn mening dan toch wat meer telefoon voor je geld hebt.

People as things, that’s where it starts.

• Jan.28_2
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-06-2021
RobinHood schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 00:03:
50 euro, jemig, nieuw zou ik dan echt vergeten, dat gaat echt de grootste rommel zijn die je kan vinden.

Zelf zou ik dan tweedehands kijken, al is het zelfs dan lastig, gezien je dan ook of met budget-meuk zit opgescheept, of met een telefoon van jaren oud die vast zit op een verouderd OS, met de nodige risico's.

In de vraag en aanbod staan een Lumia 550 en een Lumia 640 voor 65 euro. Inderdaad, procentueel gezien enorm over budget, maar dan heb je wel gewoon een goede telefoon, die nog jaren mee kan. Allebei draaien ze op W10, en hoewel de release behoorlijk slecht was, is het nu echt een prima OS qua stabiliteit. De dingen die jij noemt kun je er natuurlijk prima mee doen.

Natuurlijk, er staan ook oudere Lumia's in, maar die zullen W10 waarschijnlijk nooit krijgen, en MS heeft WP8.1 echt terzijde geschoven, kijk bijvoorbeeld naar het droppen van Skype support op dat platform.

Als het echt Android moet zijn, dan staan er een paar Moto G's in, een 2013 model en een 2015 model voor 60 euro, dat zijn nog wel kanshebbers als je het mij vraagt, die zijn nog snel genoeg, al zijn updates bij dat soort telefoons natuurlijk altijd afwachten.

Zelf zou ik toch een Lumia pakken, liefst dan de 640, omdat je naar mijn mening dan toch wat meer telefoon voor je geld hebt.
tweedehands heb ik liever niet en ik heb een nokia lumia 620 gehad maar vind het niet zo leuk om mee te werken ik dach eerder aan gsm's als dit
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-bluboo-maya
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-doogee-homtom
of is dat gegarandeert rommel?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met een dermate laag budget kun je veel meer uit tweedehands halen dan nieuw, en kun je dergelijke eisen gewoon niet stellen. Bij chinaphones moet je ook invoerrechten e.d. betalen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Smartphones zijn een enorm consumentenproduct geworden, zoveel mensen moeten het nieuwste, je gaat altijd beter af zijn met een deftige midranger van 2-3 jaar geleden dan een nieuwe. Toch voor die lage prijs.

V&A aangeboden: Motorola Moto G (2015) 1GB ram, 8GB opslag Zwart kan je zelfs nog wat moois van maken.

[ Voor 46% gewijzigd door anessie op 30-07-2016 03:31 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Of loop bij de kijkshop binnen / kruitvat / etc. Daar zijn nog wel eens leuke prepaid aanbiedingen te vinden.
Pagina: 1