Asus CUSL2-C Blackpearl zal de prijs omlaag gaa

Pagina: 1
Acties:

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
Oke hier kun je zien wat het nu kost, op zich niet duur

http://www.tweakers.net/pricewatch/17554

Maar met de komst van een nieuwe serie P3s de Tualatin zou de prijs wel eens lager kunnen worden of niet dan? Hier een link dan kun je zien waarom de Asus de Tutalin niet ondersteund.
http://www.zdnet.nl/News.cfm?id=10019

Ik ben van plan om een Blackpearl aan te schaffen maar moet ik daar mee wachten of niet. Want de prijzen zouden wel is kunnen dalen omdat de chipset v d Blackpearl de Tutalin met .13micron niet ondersteund. Maar wanneer zullen de prijzen dalen.

Alleen serieuse reply s please

Verwijderd

Ju kunt niet van tevoren voorspellen wanneer de prijzen zullen dalen, voor hetzelfde geld stijgen ze zelfs...

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
Ja hehe dat begrijp ik ook ik vraag alleen of het WAARSCHIJNLIJK is. En ik heb hier niet veel ervaring met (met prijzen van onderdelen) eerst kocht ik gewoon, maar ja ff zoeken scheel toch al wat. Ook baalde ik toen ik net een CDR gekocht had en de prijs toen binnen een week 200gld zag dalen. Dat wil ik niet nog is meemaken.

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
verder niemand, das ook lekker nou ik hoop dat er nog een paar replys komen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
alles daalt , althans meestal, waneer en hoeveel is nooit te voorspellen, vb; geheugen !

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Ik weet wel dat de Cusl2-c een paar weken gestegen is in prijs, maar dat ie afgelopen week weer iets gedaald is.

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Denk zelf dat ie nog wel beetje daalt maar nie al te veel want een echt grote voorraad als met geheugen of iets dergelijks die ze dan kwijt moeten is er nie...

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Hey ... waar staat er dan als je die link volgt dat de CUSL de Tulatin ondersteunt ?

ik zie t zo gauw niet hoor ..

http://www.zdnet.nl/News.cfm?id=10019

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
De processors worden gemaakt met het nieuwe 0,13-micron productieproces van het bedrijf. De overschakeling vanaf het huidige 0,18-micron proces heeft een paar voordelen voor Intel.
Dat staat er en de cusL2 ondersteund .18 en niet .13 (core voltage is dan anders geloof ik)

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Flames ?

Hou je es ff een beetje in maat ...
Ik stel hier toch een heel normale vraag

Volgens mij ondersteunen de 815 chipsets die nu op de markt zijn de Tualatin namelijk NIET , vanwege een of ander vaag ander busprotocol :? / corevoltage

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 17:06 schreef Optical het volgende:
Flames ?

Hou je es ff een beetje in maat ...
Ik stel hier toch een heel normale vraag

Volgens mij ondersteunen de 815 chipsets die nu op de markt zijn de Tualatin namelijk NIET , vanwege een of ander vaag ander busprotocol :? / corevoltage
Sorry was in alle haast het woordje niet vergeten in het stukje boven de link maar daaronder stond ookal dat de 815 hem niet ondersteund

Verwijderd

Tegen de tijd dat dit soort dingen dalen in prijs zijn ze niet interessant meer.

Ik heb de mijn zgan gekocht voor een mooi prijsje incl proc & cooler, maar ben er zeer tevreden over. Het was het geld meer dan waard.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 10:29 schreef CybErvee het volgende:
Tegen de tijd dat dit soort dingen dalen in prijs zijn ze niet interessant meer.

Ik heb de mijn zgan gekocht voor een mooi prijsje incl proc & cooler, maar ben er zeer tevreden over. Het was het geld meer dan waard.
http://www.tweakers.net/pricewatch/17554
Vind je dat duur dan (f 400,-) ?
Pagina: 1