dag allemaal,
Ik weet niet of dit helemaal het juiste forum is, maar het heeft toch een beetje met software te maken. allah...........
Ik kreeg vanacht een sms waar je haast opgewonden van zou worden. In het smsje stond mijn naam, ik zou echter totaal geen idee hebben van wie het is
Omdat ik toch wil weten wie mijn minnares is ga ik het smsje met alle eigenschappen maar posten om te kijken of er iemand beter in opsporen van afzenders is dan mij. Het smsje is namelijk via internet verstuurd.
Misschien dat ik de privacy wetgeving overtreed maar............
...Hier volgt de smakelijke inhoud:
"Bianzza>Oowww Joost, ik heb nu bijna geen kleren aan, alleen nog een string, met nog een touwtje vast... kom jij het laatste touwtje los maken???? Luv U"
Afzender:
27838899050097294
Verzonden:
26 juni 2001
00:43:35
Wie helpt deze vrijgezel zijn minnares te vinden
???????
Ik weet niet of dit helemaal het juiste forum is, maar het heeft toch een beetje met software te maken. allah...........
Ik kreeg vanacht een sms waar je haast opgewonden van zou worden. In het smsje stond mijn naam, ik zou echter totaal geen idee hebben van wie het is
Misschien dat ik de privacy wetgeving overtreed maar............
...Hier volgt de smakelijke inhoud:
"Bianzza>Oowww Joost, ik heb nu bijna geen kleren aan, alleen nog een string, met nog een touwtje vast... kom jij het laatste touwtje los maken???? Luv U"
Afzender:
27838899050097294
Verzonden:
26 juni 2001
00:43:35
Wie helpt deze vrijgezel zijn minnares te vinden