Goedenavond,
Mijn huidige pc is alweer een tijdje out-dated (5jaar) dus vandaar dat het weer eens tijd is voor een nieuwe. Heb er al een paar avonden aan besteed, maar zou toch jullie feedback willen horen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag de nieuwste games weer op max settings willen spelen, zoals bijv. Fallout 4. Ook zou ik graag weer een tijdje vooruit kunnen, minimaal 3 jaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs mag rond de 1300 liggen zonder verzend/assemblage kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x IIyama ProLite E2483HS
1x Logitech G502 Proteus Core
1x Trust Multimedia Scroll Keyboard KB-2200
1x Razer Carcharias Gaming Headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb helemaal geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een beetje stilte is op prijs gesteld aangezien de pc op mijn kamer staat en hem nog wel eens 's nachts aan laat staan.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel
Wat verwacht je van ons?
Graag hoop ik dat jullie kunnen checken of alles compatible is, heb erg m'n best gedaan maar ben geen expert zoals jullie dus vandaar. En vroeg ik me af of de videokaart die ik heb gekozen te hoog gegrepen is of niet. Zouden jullie ook de voeding kunnen checken, daar zit ik al een aardig tijdje mee in de knoei wat nu wel en geen goede voeding is voor mijn systeem.
Ook andere suggesties zijn van harte welkom!
Alvast bedankt.
Mijn huidige pc is alweer een tijdje out-dated (5jaar) dus vandaar dat het weer eens tijd is voor een nieuwe. Heb er al een paar avonden aan besteed, maar zou toch jullie feedback willen horen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag de nieuwste games weer op max settings willen spelen, zoals bijv. Fallout 4. Ook zou ik graag weer een tijdje vooruit kunnen, minimaal 3 jaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs mag rond de 1300 liggen zonder verzend/assemblage kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x IIyama ProLite E2483HS
1x Logitech G502 Proteus Core
1x Trust Multimedia Scroll Keyboard KB-2200
1x Razer Carcharias Gaming Headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 348,99 | € 348,99 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 170,95 | € 170,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 367,01 | € 367,01 |
| 1 | be quiet! Silent Base 800 Zwart Window | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | be quiet! System Power 7 500W | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 148,83 | € 148,83 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.334,17 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb helemaal geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een beetje stilte is op prijs gesteld aangezien de pc op mijn kamer staat en hem nog wel eens 's nachts aan laat staan.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel
Wat verwacht je van ons?
Graag hoop ik dat jullie kunnen checken of alles compatible is, heb erg m'n best gedaan maar ben geen expert zoals jullie dus vandaar. En vroeg ik me af of de videokaart die ik heb gekozen te hoog gegrepen is of niet. Zouden jullie ook de voeding kunnen checken, daar zit ik al een aardig tijdje mee in de knoei wat nu wel en geen goede voeding is voor mijn systeem.
Ook andere suggesties zijn van harte welkom!
Alvast bedankt.