Hallo allemaal,
Na 4 jaar genoten te hebben van mijn huidige systeem, begin ik te merken dat deze toe is aan vervanging.
Ik heb destijds de pc samengesteld met de hulp van een vriend. Nu wil ik dit zelf gaan doen, maar zou graag wat advies krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer zou ik voornamelijk gebruiken om te gamen (WoW, Diablo 3, etc). Mijn doel is om deze games weer op de hoogste settings te kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het gehele systeem mag maximaal 1200 euro kosten, inclusief verzendkosten en assemblage. En mogelijke nieuwe windows 10 licentie
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard: Logitech K310
Muis: Razer Deathadder
Monitor: LG Flatron E2242
Externe Hardeschijven: 2x Dane-Elec 1.5TB
Geluidsinstallatie: Altec Lansing(15 jaar oud, maar werkt nog steeds prima)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede ervaring gehad met mijn huidige ATI kaart (VTX3D Radeon HD7950 3GB GDDR5 (V2) X-Edition), dus daarom weer een ATI voor het nieuwe systeem gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet de komende 3-4 jaar mee kunnen, een kleine upgrade tussendoor is wel een optie.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik allereerst jullie mening willen weten, over het door mij samengestelde systeem. Met name over de compatibiliteit van onderdelen ben ik niet 100% zeker.
Tevens vroeg ik me af of het mogelijk is mijn huidige licentie van windows 10 mee te nemen of moet ik hiervoor een nieuwe aanschaffen? Mijn huidige systeem zou namelijk nog actief blijven.
Overige suggesties zijn uiteraard welkom.
Alvast bedankt.
Na 4 jaar genoten te hebben van mijn huidige systeem, begin ik te merken dat deze toe is aan vervanging.
Ik heb destijds de pc samengesteld met de hulp van een vriend. Nu wil ik dit zelf gaan doen, maar zou graag wat advies krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer zou ik voornamelijk gebruiken om te gamen (WoW, Diablo 3, etc). Mijn doel is om deze games weer op de hoogste settings te kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het gehele systeem mag maximaal 1200 euro kosten, inclusief verzendkosten en assemblage. En mogelijke nieuwe windows 10 licentie
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard: Logitech K310
Muis: Razer Deathadder
Monitor: LG Flatron E2242
Externe Hardeschijven: 2x Dane-Elec 1.5TB
Geluidsinstallatie: Altec Lansing(15 jaar oud, maar werkt nog steeds prima)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 231,- | € 231,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 8GB | € 299,- | € 299,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Grijs | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 91,50 | € 91,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 980,34 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede ervaring gehad met mijn huidige ATI kaart (VTX3D Radeon HD7950 3GB GDDR5 (V2) X-Edition), dus daarom weer een ATI voor het nieuwe systeem gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet de komende 3-4 jaar mee kunnen, een kleine upgrade tussendoor is wel een optie.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik allereerst jullie mening willen weten, over het door mij samengestelde systeem. Met name over de compatibiliteit van onderdelen ben ik niet 100% zeker.
Tevens vroeg ik me af of het mogelijk is mijn huidige licentie van windows 10 mee te nemen of moet ik hiervoor een nieuwe aanschaffen? Mijn huidige systeem zou namelijk nog actief blijven.
Overige suggesties zijn uiteraard welkom.
Alvast bedankt.