In het verleden haalde ik nog weleens computerspellen uit de UK van ebay.co.uk omdat ik Nederlandse uitgaves haat. Na de brexit vroeg ik mij dan ook het volgende af. Moet je nu ivoerringskosten en belasting betalen boven een bepaald bedrag? Volgens een aantal sites lijkt dat inderdaad het geval te zijn. Iemand hier ondertussen al ervaring mee?
nog niet lijkt me, invoer uit UK is wel goedkoper geworden dankzij Brexit
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
En wanneer is dat precies? Dan ga ik nog even snel wat aankopen doen.DDX schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:31:
Voorlopig nog niet zolang de brexit nog niet daadwerkelijk uitgevoerd is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2016 16:32 ]
Dat weet nog niemand volgens mijVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:32:
[...]
En wanneer is dat precies? Dan ga ik nog even snel wat aankopen doen.
Dat weet nog niemand...Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:32:
[...]
2016 gaat 't niet worden.
Tot nu toe zijn een aantal zaken via o.a. amazon.co.uk idd wat goedkoper geworden. Maar het scheelt nou ook weer niet zoveel.
http://www.wisselkoersen....ph.aspx?currencyid=514312
Sommige prijzen in UK webshops zijn ook al verhoogd en/of de additionele verzendkosten verminderen het verschil t.o.v. b.v. het gratis verzenden door amazon.de.
[ Voor 23% gewijzigd door ehtweak op 29-07-2016 16:36 ]
It's done when it's done... Wikipedia: Brexit
Voorlopig is de aanvraag nog niet eens de deur uit, dan volgt nog een tijd aan onderhandelingen. Antwoord op jouw originele vraag is afhankelijk van die onderhandelingen..
Grote kans dat het 2019 is voor e.e.a. rond is. edit: zie onder, zeg ik als optimist
[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 29-07-2016 16:35 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
De onderhandelingen kunnen 2 jaar duren, en dan kan men dat ook nog verlengen, ik verwacht dat het pas 2020 is eer de brexit een feit isVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:32:
[...]
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
2 jaar duren vanaf het moment dat ze officieel hebben aangegeven er uit te stappen.
Momenteel heeft engeland zelfs nog niet eens officieel aangegeven dat ze er uit willen stappen. Dus die 2 jaar loopt nog niet eens.
Momenteel heeft engeland zelfs nog niet eens officieel aangegeven dat ze er uit willen stappen. Dus die 2 jaar loopt nog niet eens.
Dat noemen ze nu vooruitlopen op de zaken, en ik mis ook de eigen inzet om even op zoek te gaan. Iets waar de TS wel vaker op is gewezen.
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 29-07-2016 16:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.