studie/gaming pc +/- 1300

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
hij zal iedere dag mee naar mijn studie werktuigbouwkunde moeten gaan, verder wil ik er op kunnen gamen, games als cs:go, fallout 4 en dark souls.
Wat is je budget?
hij moet rond de 1300 euro zijn

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ik zal hem iedere dag mee moeten nemen naar school, dus hij moet niet al te zwaar zijn, 15 inch beviel mij goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb een voorkeur voor Asus of lenovo,
ik heb ook al een beetje rondgekeken hier maar ik heb niet echt iets gezien wat mij kon helpen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets? https://tweakers.net/pric...851;571439;487057;553717/

Tweakers geeft hem een 8,5 maar er is een review van iemand en die geeft maar 2 sterren, o.a. accuduur van 1.5-2 uur, terwijl Tweakers het over 4.5-5 uur heeft. T'is wel een mooi ding zo te zien.

De Medion P6661 beviel mij ook qua bouwkwaliteit, maar daarvan vond ik de fan iets te luid, terwijl anderen hem niet eens lijken te horen of zich aan te storen. Ik weet niet hoe dat met deze Asus is...

Maarre, heb je niet liever thuis een groot scherm dan? Of koppel je dat sowieso eraan? Als je alleen thuis wilt gamen, lijkt me zo'n laptop met een externe videokaart wel wat voor je. Als je onderweg bent dan heb je lange accuduur, en thuis kan je dan van de videokaart gebruik maken om te gamen, al dan niet op een groter extern scherm.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09 22:07
Beetje magertjes dit allemaal.....
Een beetje rondgekeken en niks kunnen vinden? Dan heb je om eerlijk te zijn gewoon niet goed gekeken.

Wat zijn de eisen van je hogeschool?
Wat voor programma's ga je gebruiken bij op de hogeschool?
Wat is niet al te zwaar?
Etc..

Je moet zelf toch wat meer moeite nemen om echt geholpen te kunnen worden. We zijn hier niet om alles voor te kauwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gekeken tot pagina 8 en het is allemaal niet wat ik wil, programma heb ik nog niks van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 00:34
Ik zou dan voor deze gaan:
pricewatch: HP Omen 15-ax025nd

GTX965M dus kan je lekker op gamen, en de overige specs zijn ook ruim voldoende. Het enige dat wat magertjes is is het geheugen maar dat is wellicht uitbreidbaar.

Deze is ook erg scherp geprijsd, hier heb je een i7 16gb, SSD en HDD combinatie en een GTX 960M
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK 80NV00V1MH

Je houdt dan nog 150 euro over :-)
Pagina: 1