die stomme zomer altijd mensen naar het strant alles lekker warm. Nee *ut hitte krijg er echt hoofpijn van ik zit nu aan de aspo's en mijn hele pc heeft het zo'n 5 graden warmer. Mijn geforce word 55 graaden in windows. normaal word ie maar 49-50 mijn mem is ook 5 graden warmeer maar het blijft stabiel. en ik wouw net verder gaan overclocken maar niet doen ?
Maakt dat nou weer ene F*CK uit... als ie het maar blijft doen... de rest boeit niet
ik ga maar een op vakantie naar de noordpool en daar lekker overklokken
hoeveel zouwden ze daar kunnen overklokken lught aanzuigen door slang van buiten wreede coole lucht
Vast geen drol meer......
eerder een hoop condenZ
eerder een hoop condenZ
meeste mensen moet terugklokken
ik ben zelf ook niet zo'n zonliefhebber hoewel ik het niet erg vind op zijn tijd.
maargoed, mijne is nu ook terug van 616 naar 600 dat scheelt toch net ietsje
ik ben zelf ook niet zo'n zonliefhebber hoewel ik het niet erg vind op zijn tijd.
maargoed, mijne is nu ook terug van 616 naar 600 dat scheelt toch net ietsje
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Zullen we de zomer maar afschaffen voor jouw ??
Verwijderd
Goed idee, laat het maar altijd lente zijn (en dan zonder hooikoorts).Op dinsdag 26 juni 2001 22:37 schreef Sir_Killalot het volgende:
Zullen we de zomer maar afschaffen voor jouw ??
Anders koop je zo'n case koelertje dat ipv een PCI kaart in je PC hangt, kost zo'n 30 piek en wie weet haal je net die 5 graden er weer van af.Op dinsdag 26 juni 2001 22:10 schreef -SK- het volgende:
die stomme zomer altijd mensen naar het strant alles lekker warm. Nee *ut hitte krijg er echt hoofpijn van ik zit nu aan de aspo's en mijn hele pc heeft het zo'n 5 graden warmer. Mijn geforce word 55 graaden in windows. normaal word ie maar 49-50 mijn mem is ook 5 graden warmeer maar het blijft stabiel. en ik wouw net verder gaan overclocken maar niet doen ?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Pagina: 1