<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Misschien zit het powerledje niet op de connector op het mobo waar het powerledje op hoort te zitten.
20*350ZO45°
Deze computer was inelkaar gezet in een winkel dus ik mag wel eigenlijk aannemen dat ze het goed aangesloten hebben. En trouwens, hij heeft zover ik het me kan herinneren nog nooit geknipperd. Daarom vind ik het ook zo raar dat hij knippert.
* Excru aait HAL
Dit lijkt mij ook de meest voorkomende fout die tijdens assemblage gemaakt wordt.Op dinsdag 26 juni 2001 23:01 schreef Oltje3 het volgende:
Zit ie niet op je hd led ?
HDD en powerled omdraaien
Maak je kast open en check het gewoon ff met het boekie erbij.
als je hdd led constant brand weet je eigenlijk genoeg.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Als ik mijn voeding kortsluit gaat mijn powerledje knipperen.. maarja, als je je voeding kortgesloten hebt merk je dat wel (want dan doet je computer dus niks meer).
-Het is een gewone desktop pc (dus hij knippert niet omdat de batterij leeg is
)
-De hdd led knipperd vrolijk bij activiteit van de hdd
-Hij knipperd vrolijk als ik aan het werken ben dus een stanby functie lijkt mij dan niet echt van toepassing.
Hij brand ongeveer voor 5 seconden op normale intensiteit. Dan dimt hij tot halve sterkte en blijft zo staan voor een halve seconde tot hij weer naar normale lichtsterkte schakelt. Dit doet hij in totaal 5 keer en dan is hij weer 'braaf' voor de volgende 5 seconden. En zo gaat het dan de hele tijd door.
Vroeger heeft hij dit nog nooit gedaan. Maar nu mijn zus weer thuis is (en de pc ook) en ik was alles in orde aan het maken voor het netwerk viel mij dit opeens op.
-De hdd led knipperd vrolijk bij activiteit van de hdd
-Hij knipperd vrolijk als ik aan het werken ben dus een stanby functie lijkt mij dan niet echt van toepassing.
Hij brand ongeveer voor 5 seconden op normale intensiteit. Dan dimt hij tot halve sterkte en blijft zo staan voor een halve seconde tot hij weer naar normale lichtsterkte schakelt. Dit doet hij in totaal 5 keer en dan is hij weer 'braaf' voor de volgende 5 seconden. En zo gaat het dan de hele tijd door.
Vroeger heeft hij dit nog nooit gedaan. Maar nu mijn zus weer thuis is (en de pc ook) en ik was alles in orde aan het maken voor het netwerk viel mij dit opeens op.
* Excru aait HAL
Verwijderd
ehm dit kan best hoor, kijk jij maar eens op je mobo, daar zit een batterijtje opOp woensdag 27 juni 2001 13:37 schreef Excrusiator het volgende:
-Het is een gewone desktop pc (dus hij knippert niet omdat de batterij leeg is)
Ja die wordt gebruikt om de bios instellingen te onthouden (en om de tijd/datum bij te houden).Op woensdag 27 juni 2001 14:10 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
ehm dit kan best hoor, kijk jij maar eens op je mobo, daar zit een batterijtje opDit is om je bios instelling te onthouden (dacht ik)
Maar was dat commentaartje van jouw nu serieus over het knipperen met de batterij? (weet het ff niet door de smily...)
* Excru aait HAL
Pagina: 1