Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Vraag
Beste antwoord (via Wim-Bart op 29-07-2016 13:46)
Dit had je zelf ook kunnen googelen, maar vooruit.
Klik op het groene slotje en klik vervolgens op Meldingen.
Alle reacties
Wel vreemd dat Chrome zonder mij te vertellen dit gewoon doet.Nu snap ik ook waar al dat verborgen Facebook verkeer vandaan komt wat ik met Wireshark zag. Persoonlijk vind ik dit behoorlijk erg dat dit zo maar kan.pelt schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:43:
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
In je Settings kan je aangeven dat Chrome dit standaard blokkeert (of per website vraagt of meldingen zijn toegestaan).Wim-Bart schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:47:
[...]
Wel vreemd dat Chrome zonder mij te vertellen dit gewoon doet.Nu snap ik ook waar al dat verborgen Facebook verkeer vandaan komt wat ik met Wireshark zag. Persoonlijk vind ik dit behoorlijk erg dat dit zo maar kan.
Ik zie het, overigens lekker ver weg gestopt. Maar stond goed en toch zonder melding stond dit voor Facebook op Allow.pelt schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:56:
[...]
In je Settings kan je aangeven dat Chrome dit standaard blokkeert (of per website vraagt of meldingen zijn toegestaan).