waar is het merk Sparkle gebleven?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-01 07:20
Mijn vraag
Binnenkort ga als zovelen een vc upgrade uitvoeren en heb in het verleden msi, asus, gainward en Sparkle gehad.

Nu ben ik eigenlijk het meest tevreden geweest over Sparkle. Maar zie eigenlijk helemaal geen kaarten meer van ze, zijn die failliet of alleen nog actief in azie?

Beste antwoord (via no_way_today op 29-07-2016 13:14)

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Sparkle bestaat niet meer, TUL (PowerColor en VTX3D) handelt ook de RMA's van de kaarten af zie: http://www.sparkle.com.tw/

Maar dat je vroeger het meest tevreden over Sparkle was zegt trouwens niet zoveel. Elk product is anders, zelf in dezelfde generatie zie je dat product x van fabrikant x soms veel beter is dan product y van fabrikant x. Terwijl bij een andere serie een andere fabrikant het veel betere product heeft.

Lees dus gewoon goede reviews, dan zie je van zelf wat de beteren zijn en wat de minderen zijn.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Alle reacties

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-01 09:53
Ze zijn er nog wel, maar maken alleen nog maar budgetkaartjes lijkt het.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
n.v.m.

[ Voor 98% gewijzigd door HollowGamer op 29-07-2016 09:20 ]

• no_way_today
Ja dat klopt, maar was altijd wel onder de indruk van hun coolers. Die van nu is allemaal meer van hetzelfde op gainward na.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-01 21:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

https://dgxtech.com/list-...nd-manufacturers/the-list

Veel meer namen die ik ken uit het verleden, waarvan er nog maar een handje van over is.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • Beste antwoord

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Sparkle bestaat niet meer, TUL (PowerColor en VTX3D) handelt ook de RMA's van de kaarten af zie: http://www.sparkle.com.tw/

Maar dat je vroeger het meest tevreden over Sparkle was zegt trouwens niet zoveel. Elk product is anders, zelf in dezelfde generatie zie je dat product x van fabrikant x soms veel beter is dan product y van fabrikant x. Terwijl bij een andere serie een andere fabrikant het veel betere product heeft.

Lees dus gewoon goede reviews, dan zie je van zelf wat de beteren zijn en wat de minderen zijn.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• no_way_today
Tx allemaal, ja was tevreden over een specifieke kaart, betekend inderdaad niet dat de rest nu niet goed zou zijn. Verschilt zoals The Mask het zegt per generatie. Alleen vond de coolers van Sparkle altijd wel bijzonder om te zien.

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-01 23:31
Voor mijn huidige pc, had ik een Sparkle GT430 met 2gb aan vram. Tuurlijk een low budget kaart, maar kon GTA V gewoon op medium aan. Ik was telkens verast over hoe goed hij nog was met nieuwe games. Begin dit jaar heb ik een nieuwe pc gebouwd met een MSI GTX980 Ti.
Pagina: 1