Beste Tweakers,
(Eerst wil ik me excuzere als dit topic hier verkeerd staat)
Sinds kort heb ik namelijk een raar probleem met mijn pc. Als ik mijn computer uitzet en terug wil gaan aanzetten krijg ik geen video-signaal meer naar mijn monitor toegestuurd.
De pc start wel normaal geen rare geluiden of wat ook.
Wat mij ook opgevallen is dat dan 2 van de 3 fans dan ook niet meer draaien.
Wat ik ontdekt heb is dat de computer de volgende dag weer gewoon normaal functioneert zoals het hoort. Zodra ik de pc uitzet en er terug wil op gaan de zelfe dag nog, heb ik opnieuw de bovens vermelde probleem terug.
Wat ik geprobeerd heb:
Zonder ram geheugen starten
Zonder SSD/HDD starten
Dvi kabel aan Onboard gpu van mobo aangesloten
Fans losgekoppeld
Alle rand apparatuur losgekoppeld.
PC specificaties:
Corsair 230T
8 gb Corsair
Gtx 770 2gb
I5 4670 stock
H87-G43 Gaming
Corsair CX600M
Crucial SSD 120 Win 7 64bit
WD HDD 1TB
Sinds dit probleem laat ik mijn computer gewoon aan staan overdag. Ik zou in godsnaam niet weten wat ik nog kan doen als iemand mij hier mee kan helpen die dit eerder ook aan de hand heeft gehad zou ik blij zijn...
Mvg Enis
(Eerst wil ik me excuzere als dit topic hier verkeerd staat)
Sinds kort heb ik namelijk een raar probleem met mijn pc. Als ik mijn computer uitzet en terug wil gaan aanzetten krijg ik geen video-signaal meer naar mijn monitor toegestuurd.
De pc start wel normaal geen rare geluiden of wat ook.
Wat mij ook opgevallen is dat dan 2 van de 3 fans dan ook niet meer draaien.
Wat ik ontdekt heb is dat de computer de volgende dag weer gewoon normaal functioneert zoals het hoort. Zodra ik de pc uitzet en er terug wil op gaan de zelfe dag nog, heb ik opnieuw de bovens vermelde probleem terug.
Wat ik geprobeerd heb:
Zonder ram geheugen starten
Zonder SSD/HDD starten
Dvi kabel aan Onboard gpu van mobo aangesloten
Fans losgekoppeld
Alle rand apparatuur losgekoppeld.
PC specificaties:
Corsair 230T
8 gb Corsair
Gtx 770 2gb
I5 4670 stock
H87-G43 Gaming
Corsair CX600M
Crucial SSD 120 Win 7 64bit
WD HDD 1TB
Sinds dit probleem laat ik mijn computer gewoon aan staan overdag. Ik zou in godsnaam niet weten wat ik nog kan doen als iemand mij hier mee kan helpen die dit eerder ook aan de hand heeft gehad zou ik blij zijn...
Mvg Enis