Beste Geluidskaart en/of Interlink voor muziek?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Is er nou eigenlijk een hoorbaar verschil tussen een middelmatige geluidskaart en een goede geluidskaart als je hem aansluit op je set?

Ik heb nu een sb 128 en zou het nut hebben om naar een bv een sb live te gaan? (of een andere goede geluids kaart)

Aansluiten gaat gewoon via een 3.5 naar tulp stekker.

En heeft de kabel ook effect? Dus beter geluid met een goeie interlink tussen pc en amp?

Alvast Bedankt.

Verwijderd

hier hebben ze aardig materiaal ...

Soundscape has the best track record in the business for producing reliable software and hardware, and for many years has proven a firm commitment to new and existing and users alike, with regular free of charge major software upgrades adding numerous editing features. The on-going investment in research and development and the support of some of the world's top companies in audio, video, radio and sequencing, will continue to produce many new exciting hardware and software options, and (we hope) more industry recognition awards like the SSAIRA Best Audio Recorder Award in 2000

• hervaz
Hmmz het gaat niet om mixen maar puur om het luisteren, en of daar met een betere geluidskaart en kabel verbetering in komt :)

Verwijderd

Heb overlaatst iets gezien van speciale kabel (uiteraard moet je input en output apparaat dit ook ondersteunen) en dit leek de nieuwe standard te zijn in de muziekwereld .. maar ben de naam vergeten :(
|:( |:(

Verwijderd

Ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor een speakers je hebt. Je hebt niet veel aan een 'moderne' geluidskaart als je van die bagger speakers hebt.

• hervaz
Ik heb m'n bak aan een teac reciever hangen, daar zitten dan weer mission 702 en 702e aan (die 2 702 bookshelves gaan er uit deze herft als ik $ heb voor b&w 602 of iets anders) dus een redelijk goede set al zeg ik het zelf.
Pagina: 1