Vraag


Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik kan met mijn Wiko Lenny 3 youtube niet in HD kijken. Het gaat maar tot 480p.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

groeten,
Rowin

Alle reacties


  • 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:41

13art

Moderator Mobile
Welkom hier op GoT. We vragen hier van onze users wel wat meer eigen inzet. Graag zien we naast je vraag dan ook wat je zelf al gedaan hebt om tot een oplossing te komen.

50 euro korting bij Tibber


  • AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:31

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Ligt het gewoon niet aan het filmpje, die in 480p is opgenomen?

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën