Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee kunnen gamen en misschien videos bewerken. Het besturingssysteem zit niet bijd de prijs in dat doe ik later wordt waarschijnlijk windows 10
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale prijs wat ik ervoor wil geven is 700-800 euro goedkoper kan altijd en als het wat duurder wordt door de verzendkosten is het niet erg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe pc
nee er is nog niks zeker
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet nog een Behuizing een voeding en een Processor cooler de kast zat ik te denken aan de Sharkoon VG4-W Blauw
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
maakt mij niet uit welk merk als het maar betrouwbaar is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een Goede internet kaart willen hebben en anders weet iemans misschien een hele lange goedkope Lan-Kabel als je dan goedkoper uit bent
Ga je overklokken?
Overclocken ga ik misschien doen als de spellen beter worden en ik meer verbruik nodig heb
Wat verwacht je van ons?
Je zou me erg kunnen helpen door een beeje te zoeken of er nog wat is dat goedkoper kan of niet nodig is of er nog niet bij is wat hierboven ergens tussen staat "dacht" ik aan ik ga nog even verder kijken maar het zou fijn zijn als ik wat hulp kreeg
Dit is wat ik heb gevonden weet niet of het allemaal bijeen past etc
Ik wil ermee kunnen gamen en misschien videos bewerken. Het besturingssysteem zit niet bijd de prijs in dat doe ik later wordt waarschijnlijk windows 10
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale prijs wat ik ervoor wil geven is 700-800 euro goedkoper kan altijd en als het wat duurder wordt door de verzendkosten is het niet erg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe pc
nee er is nog niks zeker
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet nog een Behuizing een voeding en een Processor cooler de kast zat ik te denken aan de Sharkoon VG4-W Blauw
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
maakt mij niet uit welk merk als het maar betrouwbaar is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een Goede internet kaart willen hebben en anders weet iemans misschien een hele lange goedkope Lan-Kabel als je dan goedkoper uit bent
Ga je overklokken?
Overclocken ga ik misschien doen als de spellen beter worden en ik meer verbruik nodig heb
Wat verwacht je van ons?
Je zou me erg kunnen helpen door een beeje te zoeken of er nog wat is dat goedkoper kan of niet nodig is of er nog niet bij is wat hierboven ergens tussen staat "dacht" ik aan ik ga nog even verder kijken maar het zou fijn zijn als ik wat hulp kreeg
Dit is wat ik heb gevonden weet niet of het allemaal bijeen past etc
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-5800K Boxed | € 102,77 | € 102,77 |
| 1 | MSI B150A GAMING PRO | € 104,89 | € 104,89 |
| 1 | Gigabyte GV-N960OC-4GD | € 194,50 | € 194,50 |
| 1 | Sharkoon VG5-W Blauw | € 38,50 | € 38,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 91,50 | € 91,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 532,16 | |
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2016 10:14 ]