Hallo iedereen,
Nu het de laatste dag is dat je windows 10 gratis kan upgraden zat ik erover te denken om het te proberen.
Ik heb helaas van mensen gehoord dat sommige computers de upgraden naar windows 10 niet aan kunnen en het voor problemen zorgt. Daarom vroeg ik mij af of mijn pc het wel aan kan.
De specificaties van mijn laptop zijn:
- 3 GB DDR3 werkgeheugen
- 320 HDD
- Inter Core i3 CPU M 370 2,40 GHz
(Het is de Acer Aspire 5742G, ongeveer 5/6 jaar oud)
De laptop werkt niet zo goed meer voor gamen en ben daarom van plan een andere pc te kopen en ik houd deze als "backup".
Tijdens het gebruik zit mijn laptop op ongeveer 2,5 GB RAM en mijn processor geheugen zit ongeveer op 80/90% als ik aan het gamen ben op een windows 7 64 bit versie.
Omdat de eisen van Windows 10 als volgt zijn:
- Processor: 1 Ghz of hoger
- RAM (werkgeheugen): 1 GB (voor 32-bit) of 2 GB (voor 64-bit)
- Schijfruimte: 16 GB (voor 32-bit) / 20 GB (voor 64-bit)
- Videokaart: DirectX 9 of hoger
- Schermresolutie: 800 x 600 pixels of hoger
en mijn pc dit maar net aankan vroeg ik het af of het slim was.
Alvast bedankt!
Nu het de laatste dag is dat je windows 10 gratis kan upgraden zat ik erover te denken om het te proberen.
Ik heb helaas van mensen gehoord dat sommige computers de upgraden naar windows 10 niet aan kunnen en het voor problemen zorgt. Daarom vroeg ik mij af of mijn pc het wel aan kan.
De specificaties van mijn laptop zijn:
- 3 GB DDR3 werkgeheugen
- 320 HDD
- Inter Core i3 CPU M 370 2,40 GHz
(Het is de Acer Aspire 5742G, ongeveer 5/6 jaar oud)
De laptop werkt niet zo goed meer voor gamen en ben daarom van plan een andere pc te kopen en ik houd deze als "backup".
Tijdens het gebruik zit mijn laptop op ongeveer 2,5 GB RAM en mijn processor geheugen zit ongeveer op 80/90% als ik aan het gamen ben op een windows 7 64 bit versie.
Omdat de eisen van Windows 10 als volgt zijn:
- Processor: 1 Ghz of hoger
- RAM (werkgeheugen): 1 GB (voor 32-bit) of 2 GB (voor 64-bit)
- Schijfruimte: 16 GB (voor 32-bit) / 20 GB (voor 64-bit)
- Videokaart: DirectX 9 of hoger
- Schermresolutie: 800 x 600 pixels of hoger
en mijn pc dit maar net aankan vroeg ik het af of het slim was.
Alvast bedankt!