Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-10 13:14
De tijd is aangebroken om mijn oude, trouwe BMF wallet te gaan vervangen, deze valt letterlijk uit elkaar. Het feit dat ik inmiddels vader ben, helpt ook wel mee om een geschiktere portemonnee te zoeken :+ Gezien er steeds meer chips standaard in (betaal)passen toegepast worden, zou ik graag een veiligere portemonnee aan willen schaffen.

Na wat Google speurwerk, een oud topic op t.net en diverse reviews later, is mijn voorlopige keuze gevallen op de Secrid Miniwallet

Ik ben al jaren gewend om mijn portemonnee in mijn achterzak te steken, dit lijkt me niet helemaal de bedoeling met dit specifieke type portemonnee. Bij een andere webshop heb ik een portemonnee van 'Safekeepers' gevonden, maar daar kan ik verder weinig informatie over vinden.

Enfin, mijn vraag aan jullie is of dat jullie wellicht een gelijkwaardige, veilige portemonnee kunnen aanraden die goed in mijn achterzak past?

Mods; dit leek mij de meest geschikte plaats om dit topic te zetten, voel u vrij deze te verplaatsen mocht dat beter zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit hoort niet hier, en is gewoon iets waar je zelf voor aan de slag mag gaan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.