• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-12-2025
Beste,

Zojuist gister mijn eerste PC samengesteld en gebouwd moet nog gebouwd worden . Het advies vanuit de Tweakers Community was om voor een uATX te gaan en voor de H110 ECO. Nadat ik gister op de MeGekko.nl site was om te bestellen ben ik voor de MSI 110 PRO-VD gegaan. Alleen kwam ik er later achter dat deze geen HDMI aansluiting heeft. Nu ben ik een beetje bang dat ik de verkeerde aankoop heb gedaan.

Is dit ook zo?

P.S. ik ben een leek op dit gebied maar past de DDR4 HyperX Fury 1x8GB 2133 op de H110 PRO-VD? volgens mij wel.

IS het verstandig om dit boord te gebruiken of moet ik het terugsturen en voor de H110 ECO gaan (niet voor de prijs iig

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Ja die msi borden heb ik ook al problemen met gehad. Ze zijn allemaal hetzelfde behalve de aansluitingen. Je hebt hetzelfde moederbord nodig maar dan met een H achter de naam.

• hijissegek
MichaelvD2203 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:25:
Ja die msi borden heb ik ook al problemen met gehad. Ze zijn allemaal hetzelfde behalve de aansluitingen. Je hebt hetzelfde moederbord nodig maar dan met een H achter de naam.
Uit je reactie kan ik niet helemaal opmaken wat ik nu moet doen? zijn de aansluitingen niet goed? Wat voor moederbord heb ik nou nodig?

Verwijderd

Dat hangt ervan af. Heb je een HDMI-poort nodig?

• hijissegek
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:30:
Dat hangt ervan af. Heb je een HDMI-poort nodig?
Ik heb de volgende beslissing gemaakt bij de aankoop.

Wachten op de RX 480 4gb/8gb. Zware games speel ik nu niet (LoL/ WoW) met kaart wordt het BF4/1. Beeldscherm dat ik wil kopen is de AOC G2460VQ6 met HDMI, VGA, DisplayPort. Dus ik zou gewoon via de VGA aan kunnen sluiten.

Dat is het enige waarvoor ik nu tijdelijk een HDMI zou moeten gebruiken. De CPU is een I5 6400.

Weet jij of die kingston gewoon werkt?