Toon posts:

papiertje op cd plakken: Velpon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een cd-tje beschreven, en nu wil ik zo'n label erop plakken. Ik heb niet zo'n zelfklevend papier, gewoon simpel blad.

Ik heb het allemaal al op formaat gesneden, maar nu zou ik willen weten of ik velpon mag gebruiken. Kan dat de cd beschadigen? als je de cd tegen het licht houdt zie je er lichtjes door. Ik heb het over de BASF CD-R Maxima.

bedankt

Verwijderd

Ik zou het niet proberen want als je cd niet in evenwicht is dan kan ie kaput gaan of je cdrom. Dat heeft een naam dat trillen...

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32
Volgens mij zit er in velpon redelijk agressief oplosmiddel. Eerst proberen op een niet-opvallende plaats dus :P Maar serieus, ik zou het niet doen. Je kunt denk ik nog beter pritt-stift gebruiken.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-05 15:18

Garrett

Watercooler

Ik heb ooit eens gehad dat een label LOSLIET! heel erg fout dus, was wel zelfklevend maar niet goed voor je cdromspeler als het losgelaten zou hebben.

Ik plak er tegenwoordig dus helemaal niks meer op

I love watercooling

Verwijderd

tip: gebruik zo'n speciale cd pen, dan weet je zeker dat je geen problemen krijgt... :)

Verwijderd

Topicstarter
ik kon niet wachten op reacties, dus heb eerst op het papiertje pritt roller gerolt, en dan gewoon op de cd geplakt. Geen problemen gehad tot nu toe.

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
OK. We zien je topic: "Help m'n CD wil er niet meet uit!" met plezier te gemoet! >:)

• Peertje
  • Niet online
Op vrijdag 29 juni 2001 14:29 schreef Victorio het volgende:
OK. We zien je topic: "Help m'n CD wil er niet meet uit!" met plezier te gemoet! >:)
of "Help me CD speler zit vol met lijm en papier " >:)

Verwijderd

Topicstarter
ok, stay tuned then 8-)

Verwijderd

niet doen!!!!!!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
Op dinsdag 26 juni 2001 22:05 schreef Oltje3 het volgende:
Ik zou het niet proberen want als je cd niet in evenwicht is dan kan ie kaput gaan of je cdrom. Dat heeft een naam dat trillen...
resonantie....dat bedoel je toch :?

en ik had het gewoon gedaan met een labelling kit ofzo.....veel beter, mooier (toch?) en het is er speciaal voor gemaakt :)

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik heb een paar jaar geleden in de brugklas een keer een werkstukje op CD gemaakt met mijn (toen) gloednieuwe 3610 :)
Daar heb ik met Velpon een labeltje op geplakt en ik moet toegeven, dat dat ding zelfs nu nog goed vastzit, 4 jaar later. Maar die CD is dus welgeteld 1 keer gebruikt, dus of het voor dagelijks gebruik geschikt is weet ik niet.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1