Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafmalloot
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-09-2023
Hey Tweakers,

Ik ben erg benieuwd ( kan nergens online andere recente reviews vinden ) of er mensen zijn die bij het ROC apeldoorn / omgeving de opleiding Applicatie/media ontwikkelaar MBO 4 hebben gedaan/gevolgd of meer over weten.

Ik ga de opleiding beginnen in September omdat ik na 5 jaar werken ( i.v.m. onverwacht vader geworden ) toch wel graag wat wil doen wat ik leuk vind. Echter krijg je HBO niets meer vergoed en geld is al tight dus dat wordt hem niet.

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die dit recent hebben gedaan ( lees: 1 of 2 jaar geleden ) want ik ben benieuwd of de dingen die geleerd worden recent zijn of niet. School zelf zegt natuurlijk van wel maar ik weet dat iedereen altijd alles belooft om maar aan klanten/studenten te komen xD

Ken je iemand of ben je het zelf dan hoor ik graag via pb of hier wat van je! _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:18
Ik heb op ROC in Apeldoorn gezet. bijna 1 jaar terug nu. Heb daar niet de opleiding applicatieontwikkelaar gedaan, maar systeembeheer niveau 4.

Deze twee opleidingen zitten het eerste half (of 1) jaar samen.
Daarna kan je de keuze maken wat je nou wilt doen.

Dat was tenminste toen ik er begon, wellicht nu anders.

Mijn lesstof was recent. Kregen les met Windows 8.1 en Windows Server 2012.
Qua applicatieontwikkeling heb ik dus niet veel gehad in dat eerste half jaar.

Wat HTML en CSS en wat database dingen. Allemaal vrij basis, wat eigenlijk altijd wel recent is natuurlijk.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafmalloot
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik doe je even een pb Aschtra!