Verwijdering User Review TheShellshock67 Aramiss

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:32
Mede-auteur:
  • TheShellshock67
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10-2024

TheShellshock67

In de communicatie is het verkeerd gegaan tussen mij (Aramiss) en TheShellshock67. Achteraf blijkt dat in de privesfeer wat zaken zich afspeelde waardoor communicatie de laagste prioriteit had bij TheShellshock67.
Na zowel e-mail als dm verkeer ben ik tot inziens gekomen dat mijn beoordeling te hard was gezien de omstandigheden die bij mij onbekend waren ten tijden van schrijven.

Uiteindelijk is er alsnog een transactie geweest waar nog een beoordeling zou uit moeten komen.

TheShellshock67 is hiermee akkoord.

Het gaat om de volgende beoordeling: https://tweakers.net/gallery/502832/aanbod/

[ Voor 8% gewijzigd door Aramiss op 28-07-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:32
Kan hier iets meegedaan worden?

Vanuit de schrijver mijn kant ben ik duidelijk dat mijn beoordeling gechargeerd is. En zou graag de mogelijkheid willen hebben om een nieuwe beoordeling te schrijven. Inmiddels heeft Shellshock een kaart van mij overgenomen die hij deze week aan het testen is.

Graag zou ik een tweede kans willen hebben voor het schrijven van een nieuwe beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.