Hallo allemaal, ik wil eigenlijk mijn huidige XPS17 L702X (GT555M) gaan upgraden, omdat ik steeds vaker beneden aan het gamen ben en merk met huidige games steeds meer dat hij het wat minder lekker gaat trekken. Nu kan ik wel een herinstallatie doen, wat waarschijnlijk veel scheelt, maar ik doe dat dan liever meteen op nieuwe hardware.
Wat ga je met je laptop doen?
Eigenlijk alleen maar gamen. Ik gebruik daarvoor Windows 10 (ofcourse).
Wat is je budget?
Ongeveer 1900 euro, maar staat niet echt vast.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hooguit één keer in de maand van boven naar beneden verplaatsen en visa versa, verder niet echt. Maar gaat wel elk jaar mee op vakantie, moet dus wel enigszins te verplaatsen zijn. Gewicht maakt niet echt uit (mijn huidige laptop is ook al erg zwaar), zolang hij maar in een 17" laptop tas past.
Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren
Zelf heb ik al om me heen zitten kijken natuurlijk, ben zelf wel gecharmeerd van de gaming laptops van MSI, volgens mij zijn deze ook erg goed. Daarom zelf ook al op de MSI.com website gekeken, maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Maar ik heb in principe geen merkvoorkeur, als er iets beters is dan sta ik daar zeker voor open.
Eisen/wensen
Verder heb ik nog een aantal eisen/wensen:
- Minimaal een i7 processor met 8GB DDR
- Videokaart: GTX1060
- SSD van 256GB
- Scherm: 17" of groter
- Scherm: Minimaal 1080P
- Scherm: Een refreshrate van minimaal 120hz
- Scherm: G-Sync lijkt me een enorme toevoeging, daarom zou het ook relaxed zijn als dit er in zou zitten.
- Backlid keyboard is een pré, staat altijd wel erg fancy.
Zoals je kunt zien is voor mij het scherm toch wel het aller belangrijkst.
Wat ga je met je laptop doen?
Eigenlijk alleen maar gamen. Ik gebruik daarvoor Windows 10 (ofcourse).
Wat is je budget?
Ongeveer 1900 euro, maar staat niet echt vast.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hooguit één keer in de maand van boven naar beneden verplaatsen en visa versa, verder niet echt. Maar gaat wel elk jaar mee op vakantie, moet dus wel enigszins te verplaatsen zijn. Gewicht maakt niet echt uit (mijn huidige laptop is ook al erg zwaar), zolang hij maar in een 17" laptop tas past.
Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren
Zelf heb ik al om me heen zitten kijken natuurlijk, ben zelf wel gecharmeerd van de gaming laptops van MSI, volgens mij zijn deze ook erg goed. Daarom zelf ook al op de MSI.com website gekeken, maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Maar ik heb in principe geen merkvoorkeur, als er iets beters is dan sta ik daar zeker voor open.
Eisen/wensen
Verder heb ik nog een aantal eisen/wensen:
- Minimaal een i7 processor met 8GB DDR
- Videokaart: GTX1060
- SSD van 256GB
- Scherm: 17" of groter
- Scherm: Minimaal 1080P
- Scherm: Een refreshrate van minimaal 120hz
- Scherm: G-Sync lijkt me een enorme toevoeging, daarom zou het ook relaxed zijn als dit er in zou zitten.
- Backlid keyboard is een pré, staat altijd wel erg fancy.
Zoals je kunt zien is voor mij het scherm toch wel het aller belangrijkst.
[ Voor 16% gewijzigd door Chrisz op 12-12-2016 16:10 ]
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1