Mijn mening, gamen op 4K kan prima in veel games, settings op medium tot high. Ik game weinig.
Verder voor een workstation multimonitor setup, in WIN 7. K.U.T. maar dat had meer met de brakke 4k ondersteuning van win7 te maken.
Verdere specs i5-3570K @4,5Ghz 50 graden normaal gebruik hyper evo 212 met noctua industrial 3000PWM op level 3. (ja ik weet het, maar ik zag hem, en moest hem gewoon hebben) vanaf 65 graden komt de pure 47dB eruit (ik ga de kast nog isoleren), videokaart staat meestal STIL en is dus niet veel bezig.
Verder zooi hdd's, goedeairflow, teveel stof (hond) en hangt in zelfgemaakte beugel van de grond af (scheelt niet normaal veel)
NU aangesloten zonder probs: 1x samsund 4k monitor DP 60Hz (die eerste betaalbare, destijds 599 pre order) 2 cheap acer 24 inch, 1x HDMI op pc naar dvi op monitor met verloop (kabelop) andere met dvi alles 1080p 60hz
Kan die prima aan, met normaal gebruik, dat is mysql werk grote mysql databases, amper te doen overigens, browsers met veeeeel open, youtube etc. word, excel, notepad++ met veel plugins, veel open, spotify, paint, paint.net (dus grafisch werk valt mee) netflic of iets anders op 4K kan prima en op de andere monitoren doen wat ik wil. Dus JA, goede aankoop. Wel heb ik het idee dat dat ding de neiging heeft ram opte vreten. Wil je zoveel gebruiken, neem een 8gb kaart.