Websitte overzetten Webplus > Wordpress

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Un93m59
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:40
Hey,

Ik moet dus voor mijn bedrijf de huidige website die gemaakt is op Webplus overzetten naar wordpress. omdat we daarmee gaan werken.

Heeft iemand enig idee hoeveel tijd het in beslag gaat nemen, en dingen die ik zeker niet moeten vergeten en hoe ik het beste over algemeen dit kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Un93m59 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:45:
Heeft iemand enig idee hoeveel tijd het in beslag gaat nemen
5 minuut, 23 seconden.
en dingen die ik zeker niet moeten vergeten
Ademen
en hoe ik het beste over algemeen dit kan doen?
Met de muis.

Komaan, je kunt toch niet verwachten dat we op basis van de informatie die je ons nu geeft iets zinnigs kunnen zeggen? Open gerust een nieuw topic, maar hanteer dan effe onze Quickstart. Laat zien wat je gezocht/gevonden/geprobeerd hebt, geef ons relevante(!!) informatie etc. etc. en dan komen we er vast uit. Daarbij: waarom probeer je het niet gewoon in een testomgeving? Je snapt zelf natuurlijk ook wel dat de ene persoon de andere niet is; de een is na 6 maanden nog aan 't prutsen om een beginnetje te maken, de ander heeft 't misschien na een week al klaar en ligt op een strand te genieten van een vakantie.

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 28-07-2016 10:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.