Beste Tweakerts,
Komend schooljaar ga ik CMD studeren en hiervoor heb ik een laptop nodig.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga met de laptop video bewerken en photoshoppen, ook zal zo nu en dan een game erop gedraaid worden denk hierbij aan fifa 16/17 maar als het kan ook zwaardere games. Films kijken en standaard schooldingen staan ook heb het lijstje.
Wat is je budget?
Zo rond de €1300 max maar minder is beter
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. De laptop moet vrijwel elke dag in mijn tas meegesleurd worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee.
Zelf heb ik al een aantal laptops gevonden waaronder:
pricewatch: Clevo P640RF GTX 965M
Deze laptop heeft volgens mij de ideale form factor en is ook zeker krachtig genoeg. Er is ook nog een 970M versie voor het geval dat. Enige wat mij wel stoort aan de laptop is dat hij maar rond de 3 uur aan batterijduur heeft. Ik heb geen idee of dit genoeg is.
pricewatch: HP Pavilion 15-bc035nd
Is wel 15.6 inch maar voldoet voor de rest aan mijn eisen. Alleen zijn er weinig tot geen reviews te vinden dus ik heb geen idee hoe het zit met de accutijd of het scherm.
Hebben mijn mede-tweakers nog andere suggesties of aanbevelingen?
Komend schooljaar ga ik CMD studeren en hiervoor heb ik een laptop nodig.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga met de laptop video bewerken en photoshoppen, ook zal zo nu en dan een game erop gedraaid worden denk hierbij aan fifa 16/17 maar als het kan ook zwaardere games. Films kijken en standaard schooldingen staan ook heb het lijstje.
Wat is je budget?
Zo rond de €1300 max maar minder is beter
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. De laptop moet vrijwel elke dag in mijn tas meegesleurd worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee.
Zelf heb ik al een aantal laptops gevonden waaronder:
pricewatch: Clevo P640RF GTX 965M
Deze laptop heeft volgens mij de ideale form factor en is ook zeker krachtig genoeg. Er is ook nog een 970M versie voor het geval dat. Enige wat mij wel stoort aan de laptop is dat hij maar rond de 3 uur aan batterijduur heeft. Ik heb geen idee of dit genoeg is.
pricewatch: HP Pavilion 15-bc035nd
Is wel 15.6 inch maar voldoet voor de rest aan mijn eisen. Alleen zijn er weinig tot geen reviews te vinden dus ik heb geen idee hoe het zit met de accutijd of het scherm.
Hebben mijn mede-tweakers nog andere suggesties of aanbevelingen?