Verwijderd

Topicstarter
Ik mag verlengen bij T mobile. Op zich leuk, want ik zou ook wel een wat ander toestel willen maar ben altijd erg tevreden geweest over mijn xperia Z3. Hij is alleen wat groot.

Dus

Ik zoek een?
Een toestel van tussen de 4 en 4,5 inch.
Beetje robuust. Iets anders dan Sony is wel interessant..

Wat is je budget?
Wil best wat bijbetalen, maar niet veel meer dan 100 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In mijn broekzak te stoppen. Af en toe een foto, bellen, WhatsApp.. Mobiel gebruik..

Wat heb je zelf al gevonden?
Galaxy Edge S7 is wel interessant maar ook weer zo groot. Xperia compact is een soort van saaie degelijke mogelijkheid..

Exotische merken of types hoor ik graag maar een beetje bekende positieve ondersteuning van het bedrijf is dan wel prettig..

Ben benieuwd

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-01 16:41
Je budget is niet je bijbetaling. Dat hangt ook van de maandprijs af; zoals het er nu staat accepteer je €1000,- per maand en €10,- eenmalig, dat bedoel je vast niet :)

Kun je iets meer info geven over wat je zou willen dat je nu niet hebt? Want met het gebruik dat je nu hebt zou ik helemaal geen nieuwe telefoon uitzoeken, maar lekker voor sim-only gaan. Wel een beetje saai, maar scheelt je flink geld. En dan even wachten tot je mag overstappen, want de meeste andere providers hebben goedkopere sim-only abonnementen. Kijk bijvoorbeeld eens bij Ben, zelfde netwerk en zelfde bedrijf. Maar dan goedkoper ;-)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:43
In de kleine maten kom je uit bij de Sony Compact modellen (Z3c, Z5c), of iPhone 5SE / 6 / 6s.

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 17:39

Plux

Team KVM

Sim only is wel een optie maar een all-rounder backup phone is wat ik eigenlijk wil.. iPhone heb ik nooit gehad en ook niet goed naar gekeken omdat ik verder alleen windows en Ubuntu gebruik.. Zitten er voordelen aan apple als je verder nix van wijlen dhr jobs wil gebruiken ($$$)..

Windows 10 phones leek me wel leuk als experiment maar ik heb er nog niet veel goede (of heel slechts over gehoord). Bovendien vind ik het online Microsoft account model niet meer zo prettig

je hebt alltijd gelijk, ook als je weet dat je ongelijk hebt