[WhatsApp] toch geluid bij "stil" profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 9.483 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hebben jullie dat ook? Dat je telefoon op stil staat en dat WhatsApp berichtjes dus ook géén geluid maken, maar als je je telefoon gebruikt en WhatsApp open hebt maakt hij bij nieuwe berichten tóch een geluid (een ander geluid dan je standaard ingestelde geluid). Hoe zet je díe uit?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:42
Welk toestel, welke android versie, weet je zeker dat je stil hebt gekozen en niet prio
graag wat meer informatie en vergeet ook niet te vermelden wat je zelf hebt geprobeerd om je probleem op te lossen..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Excuus, iets meer info:

- Samsung S6
- Android 5.1.1 (XtreStroLite Deo Mod)
- Profiel "niet storen" geselecteerd. Op geen enkele manier maakt mijn telefoon geluid, behalve dus als ik IN WhatsApp zit TERWIJL mijn scherm actief is.

Ik heb diverse fora bekeken en uiteraard gegoogled. Probleem is dat ik misschien niet in de juiste Engelse bewoordingen google, maar met "silent WhatsApp screen" ofzo kom ik er niet.

Had eigenlijk het idee dat "iedereen dit probleem heeft/kent", maar misschien dus niet, misschien heb ik iets exotisch "fout" staan, maar ik heb de instellingen van geluid langsgelopen en daar zie ik niets wat erop kan wijzen wat ik fout heb staan.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:25
Je bedoeld dat je een geluid hoort wanneer er een nieuw bericht binnenkomt wanneer je WhatsApp al open hebt staan? Dan staat waarschijnlijk je media volume aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-05 17:55
ik heb het zelfde in whatsapp, (iphone) Als ik niet storen profiel aan heb staan. trilt mn telefoon niet als ik berichten krijg. Maar heb ik whatsapp geopend en ik krijg dan een berichtje, trilt mn telefoon alsnog.
Dus het zelfde probleem, alleen dan ipv geluid trillen, maar ik heb geluid altijd uit staan bij meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ryan_ schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:15:
Je bedoeld dat je een geluid hoort wanneer er een nieuw bericht binnenkomt wanneer je WhatsApp al open hebt staan? Dan staat waarschijnlijk je media volume aan.
Inderdaad, je omschrijft het goed. En getest: is niet de oplossing helaas. Heb trouwens ook geluid als ik een berichtje verstuur (terwijl mijn telefoon en/of media volume uit staat).

[ Voor 13% gewijzigd door spaceboy op 28-07-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:42
volgens mij kan je dit bij whatsapp, instellingen, meldingen, meldingsgeluiden uitzetten. (geluiden afspelen bij inkomende en uitgaande berichten)
dit geld dan echter wel "overall"... (dus voor elk profiel of setting)

dit zijn de standaard "ploep" geluidjes

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Op niet storen krijg ik geen whatsapp geluiden of trillen tenzij ik whatsapp geopend heb. Getest met S7.

Misschien dat bij de 'niet storen' instellingen, whatsapp als uitzondering staat ingesteld.

[ Voor 8% gewijzigd door Garret1410 op 28-07-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-05 17:55
Ik zie nu bij in mn niet storen opties: Stilte: Altijd of Alleen bij vergrendelde iphone. Dat laatste staat bij mij aangevinkt. Dus dat verklaart bij mij in iedergeval dat ie trilt wanneer ik whatsapp heb geopend. Dus dan moet er bij Android vast ook een optie zijn om dit in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weldie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-08-2021
Heb ook hetzelfde, om 21:00 gaat de telefoon op niet storen maar het whatsapp geluidje laat hij wel door zeer vervelend.

Samsung s7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Weldie bedankt voor je toevoeging, maar melden dat je dit probleem ook hebt voegt niet zoveel toe. Daarnaast is het niet gewenst om oudere topics te kicken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.