DDR-mobo met ISA-slot?

Pagina: 1
Acties:

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Heb ik nog niet kunnen vinden. Bij een eventuele upgrade wil namelijk m'n Guillemot HSP-soundkaartje meenemen, vandaar. Ik weet dat ISA inmiddels zwaar verouderde shit is waar elke zichzelf respecterende mobobouwer allang geen brood meer van lust, maar ja, zou toch mooi zijn... 1 ISA-slotje maar.

Iemand die het beter weet (hopelijk wel)?

Systeem

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Op dinsdag 26 juni 2001 21:19 schreef vandenberg het volgende:
Heb ik nog niet kunnen vinden. Bij een eventuele upgrade wil namelijk m'n Guillemot HSP-soundkaartje meenemen, vandaar. Ik weet dat ISA inmiddels zwaar verouderde shit is waar elke zichzelf respecterende mobobouwer allang geen brood meer van lust, maar ja, zou toch mooi zijn... 1 ISA-slotje maar.

Iemand die het beter weet (hopelijk wel)?
Jeugdsentimenteel ?? :P

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
daar zeg je zo wat. idd niet te vinden.

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:51
Dump die ISA shit nu eens! En nu niet aankomen met Terratec SB ISA, etc, die dingen zijn er ook in PCI. Je gaat toch geen ISA gebruiken op een DDR/QDR systeem |:( :D

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:40
zal wel niet kunnen vanwege de bussnelheden enzo...
dat is mijn redenering

• vandenberg
Het lijkt erop dat op de DDR-mobo's het laatste zwarte reepje definitief verdrongen is door het imho volkomen nutteloze amr-slotje :'(

Systeem

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 21:39 schreef vandenberg het volgende:
Het lijkt erop dat op de DDR-mobo's het laatste zwarte reepje definitief verdrongen is door het imho volkomen nutteloze amr-slotje :'(
Of gewoon een 6e PCI slot (daar zou je tenminste nog iets aan kunnen hebben ;) )
Maar DDR-bordjes met ISA zijn niet meer te krijgen (iig niet bij de 'bekende' merken)

• vandenberg
Idd. Het laatste snelle bord met ISA is (voorlopig?) Abit's KT7A.

Systeem

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Idd. Het laatste snelle bord met ISA is (voorlopig?) Abit's KT7A.
de tyan trinity kt-a heeft ook nog een pci slot. (via kt 133a) evenals de jetway 663as ultra, en wat bordjes van dfi met de kt 133a chip.

• vandenberg
Op woensdag 27 juni 2001 08:48 schreef smvs het volgende:

[..]

de tyan trinity kt-a heeft ook nog een pci slot. (via kt 133a) evenals de jetway 663as ultra, en wat bordjes van dfi met de kt 133a chip.
Vast wel meer dan 1 >:) . Nee, ik vat 'm, bedankt voor de info. Ik heb nu een goed beeld van de opties die ik nog heb met m'n oude ISA-kaartje.

Systeem

Pagina: 1