KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Vraag
Alle reacties
Of zijn alle 2000+ foto's zelf gemaakt met je telefoon?
https://techrvw.com/
Vanaf andere iMac geprobeerd door alle foto's in een schone bibliotheek te importeren. Zonder succes.Roboafca schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:54:
Heb je ooit foto's vanaf een andere computer op je telefoon gezet?
Of zijn alle 2000+ foto's zelf gemaakt met je telefoon?
De foto's zijn allemaal geïmporteerd naar iPhoto en toen doorgezet naar Foto's.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
"Smerige" oplossing: kopieer de pakketinhoud van je fotobiblioteek tijdelijk naar een andere locatie en verwijs itunes vervolgens bij het synchroniseren van de foto's naar die locatie (dus naar een map ipv. de bibliotheek). Dan heb je zeker weten al je foto's op je iphone én je bronbestanden ook nog eens klaar voor een backup. Daarover nog niets gehoord in je nl. en bij dit soort data/acties essentieel om data-verlies te voorkomen.
Je kunt wel neerbuigend doen over de helpdesk, maar vooral bij dit soort zaken is wellicht een goed startpunt om zelf duidelijkheid te hebben over je brondata. Die mensen moeten soms zo ongeveer de rechercheur uithangen om duidelijkheid te krijgen in de datazooi die gebruikers er af en toe van maken. Dat valt natuurlijk niet in een script samen te vatten...
[ Voor 3% gewijzigd door SuBBaSS op 29-07-2016 10:15 ]
De standaard 5 GB opslag schiet al snel tekort, dat heb je met een reservekopie van 1 toestel al snel vol. Beetje matig, maar goed; met een itunes kaartje van 15 euro aan je account toegevoegd kun je een jaar vooruit met die 0,99 per maand voor 50 GB.
Precies wat ik gisteravond wilde posten, maar het gezeur over 'op de man spelen' weerhield mij. Blij om te zien dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.SuBBaSS schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:14:
Je kunt wel neerbuigend doen over de helpdesk, maar vooral bij dit soort zaken is wellicht een goed startpunt om zelf duidelijkheid te hebben over je brondata. Die mensen moeten soms zo ongeveer de rechercheur uithangen om duidelijkheid te krijgen in de datazooi die gebruikers er af en toe van maken. Dat valt natuurlijk niet in een script samen te vatten...
http://yor.minitroopers.com
https://support.apple.com...locale=en_US&locale=en_US
Heb je daar nog een rationele reden voor?THE_BASE schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:15:
ik heb het niet zo op de Cloud.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Tip over reference files kan ik nog eens bekijken. Echter wilde het met iPhoto en een iPhone 6 allemaal nog wel. Tot iOS 9 en Foto's kwam.
Ik bel vanuit werk regelmatig met Apple Support en snap dat het niet altijd even makkelijk gaat. Maar vragen als 'Mac opnieuw opstarten' vind ik geen antwoord waar ik op zit te wachten en van een Apple Support verwacht.Yor schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:19:
[...]
Precies wat ik gisteravond wilde posten, maar het gezeur over 'op de man spelen' weerhield mij. Blij om te zien dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Als je vanuit je "werk" belt, bel je dan ook de consumentenlijn of heb je een zakelijke overeenkomst?THE_BASE schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:39:
[...]
Ik bel vanuit werk regelmatig met Apple Support en snap dat het niet altijd even makkelijk gaat. Maar vragen als 'Mac opnieuw opstarten' vind ik geen antwoord waar ik op zit te wachten en van een Apple Support verwacht.
Als ik het zo lees, en natuurlijk missen we hier diepgang in je betoog, wil je wèl dat ze je helpen, maar niet meewerken om het te isoleren. Houdt het snel op, toch? Hoe moeten zij weten welke software/malware/meuk jij op je mac gezet hebt? Misschien heb je wel een brakke update gedaan? Of een backup van je iOS 4 terug zet op je iOS 9? So many questions....
http://yor.minitroopers.com
Oké.Yor schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:51:
[...]
Als je vanuit je "werk" belt, bel je dan ook de consumentenlijn of heb je een zakelijke overeenkomst?
Als ik het zo lees, en natuurlijk missen we hier diepgang in je betoog, wil je wèl dat ze je helpen, maar niet meewerken om het te isoleren. Houdt het snel op, toch? Hoe moeten zij weten welke software/malware/meuk jij op je mac gezet hebt? Misschien heb je wel een brakke update gedaan? Of een backup van je iOS 4 terug zet op je iOS 9? So many questions....