Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Ehm... je kan die HD er gewoon bijhangen hoor. Daar is geen extra software voor nodig. Hooguit een bios update
Ik had hem er net bij hangen, maar in de bios staat dan Not Installed.Op dinsdag 26 juni 2001 21:16 schreef Sick_Nick het volgende:
Ehm... je kan die HD er gewoon bijhangen hoor. Daar is geen extra software voor nodig. Hooguit een bios update
Als ik die oude comp dan gewoon opstart gaat ie het geheugen testen ofzo en daarna zet ie 00000 neer.... en begint ie te om de 2 sec te piepen....
verder kom ik niet
dus ik dacht misschien eerst ff installeren en dan doet ie het misschien....
Hmmm, heb je de jumpers achterop wel goed gezet?
Het kan ook zijn dat je een erg oude bios erop heb. Dan moet je die even updaten. Het kan namelijk zijn dat hij dan schijven groter dan 2 GB niet herkent.
Het kan ook zijn dat je een erg oude bios erop heb. Dan moet je die even updaten. Het kan namelijk zijn dat hij dan schijven groter dan 2 GB niet herkent.
Ja, ik heb een bios uit het stenen tijdperkOp dinsdag 26 juni 2001 21:20 schreef Sick_Nick het volgende:
Hmmm, heb je de jumpers achterop wel goed gezet?
Denk het niet, wat voor moederbord is het?
Of wat voor merk PC?
Als je hem in die pentium hangt, herkent hij hem dan wel?
Of wat voor merk PC?
Als je hem in die pentium hangt, herkent hij hem dan wel?
Heb je je bios uberhaupt wel ingesteld?
Je moet wel tegen je bios zeggen dat er een hd aan hangt natuurlijk... En ook ff zeggen wat voor hd het is...
Je moet wel tegen je bios zeggen dat er een hd aan hangt natuurlijk... En ook ff zeggen wat voor hd het is...
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
mijn bios is zo oud dat ik dat niet eens in kan stellen is een superoude pc, mijn pa zei dat ik die maar ff moest uitbreiden...Op dinsdag 26 juni 2001 21:24 schreef E-Vix het volgende:
Heb je je bios uberhaupt wel ingesteld?
en ik kan hem niet in de pentium hangen, geen plaats meer
Een BIOS uit het stenen tijdperk kan je niet updaten
Pagina: 1