Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De laatste nieuwe games vlotjes kunnen spelen, denk aan Tomb Raider, No Man's Sky, Battlefield 1, Far Cry Primal etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De SSD en HDD van mijn oude systeem komen mee. Verder denk ik dat mijn oude voeding (Corsair Enthusiast TX650M) nog wel even mee kan. Mijn beeldscherm (Dell Ultrasharp U2515H), toetsenbord en muis komen uiteraard ook mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen uitgesproken voorkeur voor bepaalde merken. Ik zou wel graag een GTX 1070 in mijn nieuwe systeem willen hebben zodat ik weer een aantal jaar vooruit kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen verdere eisen of wensen.
Ga je overklokken?
Nee, ik heb hier onvoldoende verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een lijstje samengesteld op basis van de BBG van januari met enkele aanpassingen. De vraag is of de componenten onderling compatibel zijn, en of er geen betere/goedkopere alternatieven zijn voor bepaalde componenten.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
De laatste nieuwe games vlotjes kunnen spelen, denk aan Tomb Raider, No Man's Sky, Battlefield 1, Far Cry Primal etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De SSD en HDD van mijn oude systeem komen mee. Verder denk ik dat mijn oude voeding (Corsair Enthusiast TX650M) nog wel even mee kan. Mijn beeldscherm (Dell Ultrasharp U2515H), toetsenbord en muis komen uiteraard ook mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen uitgesproken voorkeur voor bepaalde merken. Ik zou wel graag een GTX 1070 in mijn nieuwe systeem willen hebben zodat ik weer een aantal jaar vooruit kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen verdere eisen of wensen.
Ga je overklokken?
Nee, ik heb hier onvoldoende verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een lijstje samengesteld op basis van de BBG van januari met enkele aanpassingen. De vraag is of de componenten onderling compatibel zijn, en of er geen betere/goedkopere alternatieven zijn voor bepaalde componenten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 251,99 | € 251,99 |
| 1 | MSI Z170A TOMAHAWK | € 128,95 | € 128,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB | € 534,- | € 534,- |
| 1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Zwart Closed | € 114,- | € 114,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 76,80 | € 76,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.165,74 | |
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!