Navigatie-app Here Maps gaat verder als Here WeGo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste Reactie,

Ik wil jullie graag wijzen op een aanvulling:

De app is beschikbaar in de Google Play Store en in de iTunes App Store. De kaartendienst van Here is sinds eind juni niet meer beschikbaar voor Windows 10 Mobile.

De kaarten dienst op Windows 10 Mobile heet nu Windows Kaarten.

Je kan dus na die zin zetten van .

Windows 10 Mobile gebruikers kunnen hiervoor de app Windows Kaarten downloaden.

En nog een kleine aanvulling:

De kans is klein dat we HERE WeGo ook op Windows Phone of Windows 10 Mobile gaan zien. Een jaar geleden werd de app verkocht door Nokia een een groep Duitse automakers, die vervolgens de ondersteuning voor Windows terugtrokken.

Bron : https://www.tabletsmagazi...dert-naam-naar-here-wego/

Dat zou je in eigen bewoording onderaan het artikel kunnen zetten want nu lijkt het net alsof Here Maps nooit heeft bestaan voor WIndows Phone.

Mijn mening is zelf dat jullie heel erg weinig over Windows Phone praten en als het al over een app gaat die wel op Windows Phone / Mobile beschikbaar is publiceren dat niet in het artikel behalve dat het dan op IOS / Android beschikbaar is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:16
Er staat toch juist duidelijk dat Here _niet meer_ beschikbaar is op Windows 10 Mobile? Met een link naar het artikel waarin dat verder wordt uitgelegd.

Een alternatief noemen voor Windows 10 Mobile is verder niet relevant in dit artikel. Het artikel gaat over Here WeGo, een app voor iOS en Android. In een nieuwsbericht is het dan niet handig om uit te wijden over andere besturingssystemen. In artikels over Windows 10 Mobile-apps beginnen we ook niet spontaan over Android en iOS, als dat niet relevant is.
Mijn mening is zelf dat jullie heel erg weinig over Windows Phone praten en als het al over een app gaat die wel op Windows Phone / Mobile beschikbaar is publiceren dat niet in het artikel behalve dat het dan op IOS / Android beschikbaar is.
Kun je die mening onderbouwen?

Als we over een app schrijven en als die beschikbaar is voor Windows 10 Mobile, dan zetten we dat er gewoon bij. Mocht dat niet zo zijn, dan zijn we het wellicht vergeten, maar daar zie ik graag concrete voorbeelden van, dan kunnen we het aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
De app werkt onder andere samen met carsharingservice car2go, die ook in Nederland actief is.
Je vindt die auto's alleen in Amsterdam en als je buiten de ring gaat parkeren betaal je door alsof je er mee rijdt. In (heel) Nederland actief zijn gaat imo eerder op voor een dienst als Greenwheels.

Verwijderd

Beste mensen,

ik heb een Samsung galaxsy s 7 edge 32 gb.

hierop heb ik Here Wego geinstaleerd,maar in de offline modus niet te gebruiken,jammerlijk.

Er word namelijk anders beweerd.

Het heeft internet nodig,en zonder internet geen verbinding,dat geeft het bij mij aan.

gr hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:36
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:20:
Beste mensen,

ik heb een Samsung galaxsy s 7 edge 32 gb.

hierop heb ik Here Wego geinstaleerd,maar in de offline modus niet te gebruiken,jammerlijk.

Er word namelijk anders beweerd.

Het heeft internet nodig,en zonder internet geen verbinding,dat geeft het bij mij aan.

gr hans
Hi Hans,

Hij zoekt alleen geen routes (Didnt find any results offline)
Wat mij betreft werkt (helaas) alleen de workaround door online een route te zoeken, en dan data uit te zetten want een optie om naar het menu/settings te gaan om daar offline aan te vinken kan niet.

- Misschien weet iemand anders een oplossing ?

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-10 20:07
@4v4t4r je weet dat niet het officiële Topic is? Maar bedoelt om de redactie te wijzen op eventuele fouten het een nieuws artikel uit 2016.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:36
loki504 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:58:
@4v4t4r je weet dat niet het officiële Topic is? Maar bedoelt om de redactie te wijzen op eventuele fouten het een nieuws artikel uit 2016.
jawel, maar hij stelde de vraag zo netjes :)

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Pagina: 1