Ik heb vandaag iets gekocht via paypal op mijn Microsoft account. Tot mijn verbazing kreeg ik echter ineens eerst de mail dat er een stornering heeft plaats gevonden en vlak daarna ineens deze mail:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Beste Mxxxxx Mxxxxx,
Een recente transactie via uw bankrekening eindigend op x-xxxx is mislukt.
Dientengevolge hebben we deze bankrekening van uw PayPal-rekening verwijderd.
Als u deze bankrekening opnieuw aan uw PayPal-rekening wilt toevoegen, moet u eerst bij uw bank controleren of alle gegevens correct zijn. U kunt ook een andere bankrekening toevoegen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
PayPal"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vervolgens log ik in op paypal en zie ik inderdaad geen bank meer gekoppeld. DUs vervolgens wil ik die toevoegen krijg ik ineens deze melding:
"We kunnen die bank helaas niet koppelen, omdat deze functie voor die bank is uitgeschakeld. Probeer een andere bank."
Sinds wanneer werkt de ING niet meer met paypal? Dat was juist zo makkelijk.
"Beste Mxxxxx Mxxxxx,
Een recente transactie via uw bankrekening eindigend op x-xxxx is mislukt.
Dientengevolge hebben we deze bankrekening van uw PayPal-rekening verwijderd.
Als u deze bankrekening opnieuw aan uw PayPal-rekening wilt toevoegen, moet u eerst bij uw bank controleren of alle gegevens correct zijn. U kunt ook een andere bankrekening toevoegen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
PayPal"
Vervolgens log ik in op paypal en zie ik inderdaad geen bank meer gekoppeld. DUs vervolgens wil ik die toevoegen krijg ik ineens deze melding:
"We kunnen die bank helaas niet koppelen, omdat deze functie voor die bank is uitgeschakeld. Probeer een andere bank."
Sinds wanneer werkt de ING niet meer met paypal? Dat was juist zo makkelijk.